וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: אלכס המילטון במגעים מתקדמים

10.12.2018 / 6:37

הגארד האמריקאי (25, 1.93) שכמעט וחתם בגלבוע/גליל בקיץ שעבר צפוי לעזוב את יובנטוס הליטאית ולהצטרף לקבוצה של גיא גודס. ב-2016 נבחר לשחקן השנה בקונפרנס USA במכללות

one

מכבי ראשון לציון נמצאת במגעים מתקדמים לצירופו של הגארד האמריקאי אלכס המילטון, ובעיר היין מעריכים כי הוא יחתום ויצטרף לקבוצה. המילטון היה קרוב מאוד לחתימה בקיץ שעבר בגלבוע/גליל, אלא שברגע האחרון העדיף ללכת למחנה הסופי של גולדן סטייט, ובקבוצה מגן נר צירפו את ג'ייקובן בראון במקומו. המילטון משחק כיום ביובנטוס הליטאית, וצפוי להשתחרר משורותיה.

שחקן לואיזיאנה טק אלכס המילטון. GettyImages
אם לא בגליל, אז בראשון לציון. אלכס המילטון/GettyImages

המילטון (25, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת לואיזיאנה טק היוקרתית, כשבעונתו האחרונה במכללה זכה בתואר שחקן השנה בקונפרנס, ואוזכר בבחירות של האול אמריקן. מי שעוד נבחר לחמישיית הקונפרנס מלבד המילטון באותה שנה הוא איגור קולשוב, שצפוי לשתף עמו פעולה. בקיץ 2016 חתם בגורניץ' הפולנית, אל שוחרר לפני תחילת העונה ושיחק בסנטה קרוז ווריורס, קבוצת הפיתוח של גולדן סטייט במשך כמעט שנתיים, כשאת העונה שעברה מסיים בקבוצת הפיתוח של שיקגו בולס. הקיץ חתם ביובנטוס הליטאית וב-11 משחקים בקבוצה רשם 13.5 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק.

בראשון לציון היו מרוצים מההופעה שהציגו השחקנים במשחק הבכורה של גיא גודס על הקווים, למרות שהסתיימה בהפסד אמש (ראשון) להפועל חולון 78:70. במועדון מקווים כי כבר במשחק ההשלמה נגד הפועל באר שבע ביום חמישי יוכלו לצאת לדרך חדשה של ניצחונות ולעלות לאזור הפלייאוף אליו כיוונו מתחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully