וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ליאור רפאלוב כבש צמד ב-0:3 של אנטוורפן על סרקל ברוז'

הקשר הישראלי כיכב עם צמד ראשון מאז ינואר 2016 והוביל את קבוצתו למקום השני בבלגיה. אלון תורג'מן חזר אחרי כשלושה חודשים

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: רן צימט

ליאור רפאלוב הוביל היום (ראשון) את אנטוורפן לניצחון חוץ 0:3 על סרקל ברוז' עם צמד ראשון שלו מאז ינואר 2016. הקשר הישראלי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-12 אחרי שדיומרסי אמבוקני הוכשל ברחבה, והשלים צמד מהכנה של החלוץ במתפרצת בדקה ה-53. וויליאם אווסו (40) כבש בתווך ואנטוורפן התקדמה למקום השני בטבלה הבלגית, מרחק ארבע נקודות מהמוליכה גנק. רפאלוב שהוחלף בדקה ה-80 כבש עד כה שישה שערי ליגה העונה, וסך הכול יש לו 46 שערי ליגה בבלגיה.

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. GettyImages
עקף בטבלה את האקסית קלאב ברוז'. ליאור רפאלוב/GettyImages

* אלון תורג'מן חזר לסגל של אוסטריה וינה אחרי כשלושה חודשים ושיחק שש דקות כמחליף בהפסד 2:1 למאטרסבורג. החלוץ הישראלי לא שיחק בגלל פציעה מאז יצא לנבחרת בספטמבר, חזר לכשירות לפני כשבועיים והפעם נכלל בסגל וגם נכנס בדקה ה-84. בשבוע הבא יקווה לקבל יותר דקות בדרבי מול ראפיד וינה, לפני היציאה לפגרת החורף הארוכה.

* ביברס נאתכו נכנס רק בדקה ה-89 ב-1:1 של אולימפיאקוס בחוץ מול קסאנטי. ג'פרי סארפונג ההולנדי כבש למארחת בדקה ה-54, אבל אולימפיאקוס חזרה עם שער של יאגוס ווקוביץ' בדקה ה-76 ואיבדה באדום את דניאל פודנסה המחליף שתי דקות לאחר מכן.

* אלי בבייב פתח בהרכב סומגאיט ב-0:0 המחמיא מול המוליכה נפטצ'י באקו בליגה האזרית. סומגאיט במקום השישי עם 15 נקודות מ-14 מחזורים.

* אנדרלכט, ללא קני סייף שנותר מחוץ לסגל, סיימה ב-1:1 את משחקה הביתי מול שרלרואה ונותרה במקום הרביעי עם 31 נקודות אחרי 18 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully