וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: בראד גרינברג יצליח לעצור את הפועל אילת?

9.12.2018 / 16:25

אחרי חמישה ניצחונות רצופים תצא הקבוצה של שרון דרוקר למשחק חוץ נגד מכבי אשדוד (20:10, 5PLUS). ללא ווריק הפצוע, הפועל באר שבע תצפין לעין שרה שם תפגוש את עירוני נהריה

one

משחקי המחזור התשיעי בליגת העל יינעלו מחר (שני). הפועל אילת, הקבוצה החמה ביותר בליגה שיצאה לפגרה עם חמישה ניצחונות רצופים, תתארח אצל מכבי אשדוד/באר טוביה של בראד גרינברג. עירוני נהריה תקווה לצאת מעט מהתחתית כשתארח בביתה את הפועל באר שבע.

אלייז'ה בריאנט שחקן הפועל אילת. דני מרון
אלייז'ה בריאנט ואילת ימשיכו ביכולת הפנטסטית?/דני מרון

מכבי אשדוד/באר טוביה - הפועל אילת (20:10, משולב ב-5PLUS)

הקבוצה של בראד גרינברג יצאה לפגרה עם הפסד בגן נר, אבל המשיכה ביכולת די טובה ובתחושה כי היא לא שייכת לחבורת התחתית. אשדוד עוד גוררת את המשחק החסר נגד הפועל ירושלים, שייערך רק בעוד שבועיים וחצי, ובינתיים הצהובים ירצו לעבור את המשוכה הלא פשוטה שעומדת מולם. מי שיערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הוא מארק טולפסן, שנפצע לפני גביע ווינר, ונעדר במשך חודשיים מהמגרשים ורק עכשיו כשיר לחזור. טולפסן מחליף בסגל את ווינסטון שפרד שהיה חתום על חוזה זמני.

חמישה ניצחונות ברציפות הטיסו את הפועל אילת מהמקום האחרון בטבלה עד לצמרת הגבוהה, ובקבוצה הדרומית, שם חווים עונה לא פשוטה מבחינה כלכלית, רק רוצים להמשיך במומנטום לכיוון הצמרת. אחרי כמה ניצחונות מרשימים, הקבוצה של שרון דרוקר כמעט מעדה לפני הפגרה דווקא מול עירוני נהריה בבית, אבל ידעה לנצח את המשחק בזכות יכולת יוצאת מן הכלל של אלייז'ה בריאנט, שיקבל לפני המשחק מחר את תואר שחקן חודש נובמבר בליגת העל. דרוקר יוכרז לפני המשחק כמאמן החודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טיילור ברון שחקן הפועל באר שבע מול איגור נסטרנקו שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
ברון מול נסטרנקו/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה - הפועל באר שבע (20:20, משולב ב-5PLUS)

ארבעה הפסדים רצופים הכניסו את עירוני נהריה חזק למאבקי הירידה, והקבוצה של מיקי גורקה יודעת שאם לא תתחיל לצבור ניצחונות בקרוב, היא תהיה במאבקים הללו עד סיום העונה. לפני הפגרה צירפה נהריה את הגארד האמריקאי טים קוורטרמן, שבמשחק הבכורה שלו במדים הסגולים החטיא את כל 14 הזריקות שלקח מהשדה בהפסד הדרמטי להפועל אילת בחוץ. בעין שרה מקווים ליכולת טובה יותר משחקן החיזוק, שבחוזהו אופציית יציאה בתקופה הקרובה.

גם הפועל באר שבע יצאה לפגרה בצורה לא טובה. הקבוצה של רמי הדר הפסידה על הבאזר להפועל ירושלים בבית במשחק בו שלטה לחלוטין ונשארה עם ניצחון בודד בחודש וחצי האחרונים. השבוע הקרוב הוא משמעותי ביותר עבור באר שבע, שמלבד משחק החוץ בעין שרה, תערוך גם את משחק ההשלמה שלה נגד מכבי ראשון לציון, ויודעת שאם לא תשיג לפחות ניצחון אחד, תישאב למאבקי התחתית. טראוויס ווריק נפצע במהלך משחק האימון נגד הפועל ירושלים השבוע, וייעדר מפעילות בחודש הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully