וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 0:0 בין מילאן לטורינו, דרמה בין ססואולו לפיורנטינה

הרוסונרי לא הצליחו להמשיך את המומנטום החיובי בסן סירו. ססואולו הובילה 1:3 בדקה ה-88, אבל מיראלס קבע 3:3 בדקה ה-96

המחזור ה-15 בליגה האיטלקית ננעל היום (ראשון) עם 0:0 ביתי של מילאן עם טורינו. עוד לפני כן, יום המשחקים נפתח עם 3:3 בין ססואולו לפיורנטינה, במשחק שכלל מחצית שנייה עם שישה שערים, שני כרטיסים אדומים ושער בדקה ה-96. דובאן ספאטה כבש שלושער במדי אטאלנטה ב-1:3 מול קבוצתו לשעבר אודינזה.

שחקן מילאן פטריק קוטרונה. AP
פטריק קוטרונה מאוכזב/AP

מילאן - טורינו 0:0

אחרי הניצחון על פארמה במחזור הקודם, מילאן רצתה להמשיך את המומנטום החיובי בסן סירו אבל נעצר עם תיקו ביתי מאופס מול טורינו. האורחים היו מעט טובים יותר והגיעו למצבים יותר מסוכנים, אבל לא השכילו לכבוש והסתפקו בנקודה שהעלתה אותם למקום השישי כשבמאזנם 22 נקודות. מילאן סיימה את המחזור במקום הרביעי בטבלה עם 26 נקודות.

דובאן ספאטה שחקן אטאלנטה. GettyImages
תצוגת שיא דווקא מול האקסית. דובאן ספאטה/GettyImages

אודינזה - אטאלנטה 3:1

פרט לשני השערים מול הפועל חיפה בליגה האירופית, לדובאן ספאטה היו רק שני שערי ליגה במדי אטאלנטה. ואז הוא הגיע הערב למגרש של האקסית, ודווקא מולה הפך לקולומביאני הרביעי שכובש שלושער בסרייה A אחרי פאוסטינו אספרייה (פארמה), ויקטור איברבו (קליארי) וקרלוס באקה (מילאן). החלוץ דחק עם הברך בדקה השנייה ולא חגג, קווין לזניה השווה עבור אודינזה בדקה ה-12, אבל ספאטה ניצל בלבול בהגנה (62) וחתם את היום הגדול שלו בעזרת בישול של האנס האטבור בדקה ה-80.

וינסנט לאוריני שחקן פיורנטינה. GettyImages
איזו מחצית. פיורנטינה/GettyImages

ססואולו - פיורנטינה 3:3

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, ססואולו כבר ראתה את שלוש הנקודות שהיו אמורות להעלות אותה למקום השישי, אבל הקבוצה המפתיעה של רוברטו דה זרבי ספגה שני שערים מאוחרים, ואיבדה יתרון 1:3 ואת הניצחון. פיורנטינה, שהגיעה למשחק עם 4 נקודות בלבד בחמשת משחקיה האחרונים, יצאה בנס בזכות שער של קווין מיראלס הבלגי בדקה ה-96. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, המחצית השנייה נראתה אחרת לגמרי. אלפרד דאנקן כבש ראשון (62), חמש דקות לאחר מכן קומה בבקאר כבש את השני מול קבוצתו לשעבר, ג'ובאני סימאונה צימק (70) ל-2:1. בדקה ה-80 סטפנו סנסי קבע 1:3 עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה והמשחק נראה גמור, אבל פיליפ ג'וריצ'יץ' הורחק (88) והותיר את ססואולו בעשרה שחקנים, מרקו בנאסי צימק ל-3:2 בדקה ה-89, לאחר מכן גם מילנקוביץ' הורחק ושתי הקבוצות נותרו בעשרה שחקנים. השופט סימן 7 דקות תוספת זמן, ססואולו יצאה למתפרצת אבל איבדה כדור, וקווין מיראלס, בשערו הראשון בסרייה A, ניצל חור בהגנה כדי לקבוע 3:3 דרמטי עמוק בתוספת הזמן. לפני המשחק ססואולו הייתה הקבוצה היחידה העונה באיטליה שלא מאבדת יתרון כשהיא מובילה, אבל איך אומרים? כבר לא.

משחקים נוספים

פארמה - קייבו 1:1
לפארמה: ברונו אלבש (53). לקייבו: מריוש סטפינסקי (46)

אמפולי - בולוניה 1:2
לאמפולי: פרנצ'סקו קאפוטו (10), אנטוניו לה גומינה (80). לבולוניה: אנדראה פולי (41)

גנואה - ספאל 1:1
לגנואה: קשישטוף פיונטק (38 בפנדל), דומניקו קרישיטו הורחק (11). לספאל: אנדראה פטאניה (15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully