וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי באופוריה: "ניצחנו את הקבוצה הכי טובה באירופה"

הבלוז הנחילו למנצ'סטר סיטי הפסד ראשון העונה, ההתלהבות הייתה גדולה: "הניצחון הגיע לנו". גווארדיולה לא התרגש: "היינו טובים יותר"

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם דויד לואיז שחקן צ'לסי. רויטרס
הכל פתוח. דויד לואיז ופפ גווארדיולה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי וליברפול היו שתי הקבוצות היחידות העונה בפרמיירליג שעוד לא הפסידו ערב המחזור ה-16, אבל ה-0:2 הגדול של צ'לסי הערב (שבת) על הסיטיזנס, משערים של אנגולו קאנטה (45) ודויד לואיז (78), קבע שהלהקה של יורגן קלופ, שהביסה את בורנמות' 0:4, היא היחידה להחזיק במאזן נקי מהפסדים. מעבר לזה, ואף יותר חשוב, המייטי רדס דילגו מעל התכולים בדרך לפסגת הטבלה. צ'לסי, שלא הצליחה לשמור על יציבות בשבועות האחרונים, עדיין רחוקה שבע נקודות מסיטי, אבל גם היא לא אמרה את המילה האחרונה.

מאוריציו סארי, שהנמיך ציפיות לפני המשחק, אמר בסיום: "שמח מאוד על הניצחון, לא פשוט לגבור על יריבה כמו מנצ'סטר סיטי ומאמן כמו פפ גווארדיולה. היכולת המנטלית שלנו הייתה טובה. שיחקנו אגרסיבי ובנחישות, כשיש לנו מספיק מוטיבציה אנחנו קבוצה חזקה מאוד. היה לנו מאוד קשה ב-30 דקות הראשונות, אדן הזאר לא רגיל לשחק כחלוץ וגם בהגנה לא הסתדרנו כל כך, המחצית השנייה הייתה אחרת לחלוטין והבהירה שהניצחון אכן הגיע לנו. הזאר היה מצוין במרבית שלבי המשחק ואני מרוצה מאוד מהתפקוד שלו כחלוץ".

דויד לואיז הוסיף: "משחק נהדר, לדעתי התמודדנו מול הקבוצה הכי טובה באירופה. ניצלנו היטב את המצבים שלנו, כל הקבוצה שיחקה טוב. נמשיך להתקדם אבל נישאר עם רגליים על הקרקע".

אנגולו קאנטה הוסיף בצניעות אופיינית: "סבלנו ביחד, אבל גם הרווחנו את הניצחון ביחד. אני שמח לכבוש, אך הכי חשוב זה לתת את הכל על המגרש".

פפ גווארדיולה, שנאלץ להתמודד עם הפסד ראשון העונה במסגרת המקומית, סיכם: "שיחקנו טוב יותר גם מאשר במשחקים שניצחנו בהם, המחצית הראשונה שלנו הייתה מדהימה. היו להם מעט מאוד מצבים, אבל הם ידעו ממה שהיה להם - לכבוש. היינו באמת מצוינים מלבד חמש-שמונה דקות, ועליהן נענשנו. כולן רוצות את האליפות, לקחת אותה מאיתנו. צריכים להמשיך להיות עקביים, יש עוד הרבה משחקים ונקודות בקופה. אני מרוצה מההופעה שלנו, למרות ההפסד".

עוד באותו נושא

אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:2 את מנצ'סטר סיטי והציבה את ליברפול בפסגה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully