וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "שלוש שנים ללא אליפות זה פרק זמן ארוך מדי"

8.12.2018 / 22:31

מאמן מכבי תל אביב חגג את ה-1:3 מול בני יהודה ("אנחנו בדרך הנכונה"), אך הדגיש: "העונה עוד ארוכה". גיבור הניצחון יונתן כהן: "לא פשוט לחכות להזדמנות, אבל אני תמיד מוכן"

צילום ועריכה: קובי אליהו

11 נקודות. זה הפער שמכבי תל אביב תצטרך להתאמץ מאוד כדי לאבד כדי לא לזכות באליפות, אחרי שגברה הערב (שבת) 1:3 על השנייה בטבלה בני יהודה. הצהובים שוב הוכיחו שהם גדולים על ליגת העל - לפחות בינתיים - עם עוד גיבור מפתיע, יונתן כהן. שחקן הכנף מצא את הרשת לראשונה העונה והשלים צמד מצוין (14, 70), גם איתי שכטר היה שותף לחגיגה (17) אחרי שמונה משחקים שלא כבש בהם, ואפילו החמצה איומה במיוחד של המחליף אלירן עטר לא קלקלה את החגיגה של הצהובים. בתווך הספיק שי קונסטנטין לצמק (57), אבל בני יהודה לא באמת נתנה פייט.

"סיימנו היום את הסיבוב הראשון של העונה, ויש עוד 23 מחזורים לליגה, זה אומר שיש הרבה נקודות בקופה וזה אומר ששום דבר לא בטוח. נתכונן למשחק הבא ולא נחשוב רחוק מדי", אמר איביץ' בנוגע לסיכויי האליפות, אחרי שאוהדי הקבוצה כבר שרו שירי אליפות ביציעים. "שלוש שנים ללא אליפות זה פרק זמן ארוך מדי, אנחנו יודעים שאנחנו נמצאים בדרך הנכונה ורוצים לשמור על הפער בטבלה. ניתן הכל".

"התכוננו שלושה-ארבעה ימים למשחק הזה, כי מדובר ביריבה טובה מאוד", הוסיף המאמן. "הם שיחקו טוב מאוד במשחקים הקודמים ויש להם הרבה שחקנים טובים. אבל הגיע לנו לנצח ככה, כי ב-20 הדקות הראשונות וב-15 הדקות האחרונות של המשחק שיחקנו כדורגל פשוט ויעיל כמו שאנחנו רוצים. לפעמים אנחנו מקשים על עצמנו ומאבדים ריכוז, וברגעים האלה אנחנו לא נראים כל כך טוב. לכן צריך להשתפר ולשמור על ריכוז במשך 90 דקות".

על שינוי המערך: "היום שיניתי מערך, ולא היה לנו הרבה זמן לעבוד על זה אבל השחקנים הבינו מה צריך לעשות ומגיע להם כל הכבוד".

יונתן כהן, מכבי תל אביב חוגג. קובי אליהו
צמד נהדר. יונתן כהן/קובי אליהו

יונתן כהן הוסיף: "אני לא מסכים שעשינו את זה קל. באנו צנועים ואנחנו יודעים מה לעשות על המגרש, גם רואים את זה, ואני שמח שניצחנו".

על מעמדו בקבוצה: "לא פשוט לחכות להזדמנויות, אבל צריך להיות חזקים בראש. תמיד שמרו אותי מוכן, אני מתאמן טוב ומחכה להזדמנות. הפעם לקחתי אותה בשתי ידיים ואני שמח מאוד".

על החגיגות: "בלב הייתה לי ממש התפרצות, אבל אני מכבד את בני יהודה כי היא נתנה לי המון".

המאמן המפסיד יוסי אבוקסיס: "עשינו שתי טעויות בהתחלה וזה הכריע את המשחק. למרות הכל לא ויתרנו, חזרנו למשחק, צימקנו ואז הגיע הגול של יונתן כהן לחיבורים שסגר את המשחק. מה שמנחם אותי זה שלא ויתרנו, נראינו כמו קבוצה, וזה הדבר הטוב שאני לוקח מהמשחק. עשינו טעויות ומול מכבי תל אביב אתה ישר משלם. אנחנו בסך הכל בסיבוב טוב, צריך להרים את הראש".

"אני אף פעם לא מעודד אחרי הפסד, אבל אני לוקח הרבה נקודות טובות מהמשחק הזה. לא נשברנו מול קבוצה חזקה, אבל לפעמים מרוב שאתה רוצה אתה עושה טעויות, וההפסד מאכזב".

על העייפות: "לא משתמש בזה כתירוץ, ולא בגלל זה הפסדנו את המשחק. הפסדנו את המשחק ב-20 הדקות הראשונות, כך שזו לא הייתה עייפות. אנחנו שמחים מהסיבוב הזה, ונקווה שהסיבוב הבא יהיה כמו הסיבוב הזה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
מנסה למצוא נקודות אור. אבוקסיס/קובי אליהו

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully