וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים: וארן וטיירה מחוץ לסגל של האורחת

10.12.2018 / 11:49

השחקנים סובלים מפציעות, לא עברו מבחן כשירות וייעדרו. התלבטות בין קלטינס לראלי. המארחת תערוך דקת דומייה לזכר יגאל בשן (21:00, ספ' 5)

מחזור 13הסתיים10/12/2018
הפועל תל אביב
    0
    • (32) סירושטיין
    • (81) איינבינדר
    • (90) ורד
    בית"ר ירושלים
    צילום מסך

    הפועל תל אביב

    דרוכה אבל עם לא מעט חששות - כך מגיעה הפועל תל אביב למשחק התחתית הערב (שני, 21:00, ספורט 5) מול בית"ר ירושלים. בקבוצה מודאגים מהיכולת של החלק ההתקפי ואומרים: "מצד אחד אופיר חיים מכניס ביטחון בשחקנים, אבל מנגד ממשחק למשחק כשהכדורים לא נכנסים השחקנים שפופים ורואים את זה גם באימונים. חייבים להתפוצץ משחק אחד כדי שזה ייפתח".

    בנוגע להרכב הקבוצה, המאמן ייאלץ להסתדר ללא אוראל דגני המוצהב ורמזי ספורי המורחק. קאיו תורגל במרכז הקישור ואילו רז שלמה צפוי להחליף את דגני. בחלק הקדמי עשוי אחמד עאבד לפתוח ב-11 על חשבון רועי זיקרי או אמיר עגייב, אך החלטה הסופית תיפול בסמוך למשחק, כולל אפשרות שעאבד יועדף על פני קאיו במערך התקפי עוד יותר. לפני המשחק תיערך דקת דומייה לזכרו של יגאל בשן.

    שחקן הפועל תל אביב, קאיו. דני מרון
    ינצל את ההזדמנות? קאיו/דני מרון

    בית"ר ירושלים

    באימון המסכם של בית"ר ירושלים תרגל ניר קלינגר מספר שינויים אפשריים לקראת המשחק. ככל הנראה מיקי סירושטיין יחזור להרכב וישחק בקישור יחד עם דן איינבינדר ואפונסו טיירה. מי שלא ישחק או אנתוני וארן, שלא עבר הבוקר מבחן כשירות ויישאר מחוץ לסגל. ארון אולנארה מושעה ולכן יקוב סילבסטר יפתח בחוד. בעיה נוספת שקלינגר ייאלץ להתמודד איתה היא היעדרותו של אפונסו טיירה, שסובל מרגישות בשריר הירך האחורי, לא עבר את מבחן הכשירות ולא יהיה בסגל. לירוי צעירי צפוי לפתוח במקומו. קלינגר מתלבט בין דוד קלטינס לעוז ראלי בעמדת המגן הימני.

    עידן ורד ואור אינברום תורגלו בהרכב והם צפויים לפתוח בכנפיים, כשהמשמעות היא שמאור בוזגלו יירד לספסל. ערן לוי לא תורגל בהרכב, כמו גם טל כחילה, כשאור זהבי ימשיך להחליפו לצד טל בן חיים.

    ניר קלינגר ערך אסיפה לשחקניו, בה שם דגש על משחק הלחץ והמעברים של הפועל תל אביב. "המיקום שלהם מטעה, הפועל תל אביב קבוצה חזקה שתעשה לנו חיים קשים, אתם חייבים להיות מרוכזים לאורך כל דקות המשחק", אמר קלינגר לשחקנים.

    עוד באותו נושא

    ניר קלינגר: "מי שחושב רק על עצמו לא יישאר בבית"ר, זה עניין של זמן"

    לכתבה המלאה
    שחקני בית"ר ירושלים שמואל שיימן, מאור בוזגלו, טל כחילה. יוסי ציפקיס
    לא צפוי לפתוח. מאור בוזגלו/יוסי ציפקיס

    טריוויה

    * ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הניבו שני ניצחונות חוץ של בית"ר ירושלים ועוד ארבע תוצאות תיקו.

    * הפועל תל אביב היא מלכת התיקו (שמונה משחקים, מתוכם שישה הסתיימו ב-0:0) וההתקפה הגרועה בליגה עם שישה שערי זכות בלבד.

    * לעומתה, בית"ר ירושלים ספגה בכל 17 משחקי הליגה האחרונים שלה ומציגה את ההגנה הגרועה בליגה (26 שערי חובה). השער הנקי האחרון היה ב-0:1 בחוץ על הפועל חיפה ב-23 באפריל.

    * הפועל תל אביב היא הקבוצה היחידה בליגת העל שלא ירדה בפיגור למחצית, כשעד עכשיו היא ספגה שער אחד בלבד ב-45 הדקות הראשונות של משחקיה.

    * האדומים ללא ניצחון כבר 10 משחקים, מאז ה-0:1 על הפועל חיפה במחזור השני.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אלי חכמון
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
    קהל: 8200

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully