וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע מודים: "גם משחק בית מול סכנין כבר לא בטוח עבורנו"

8.12.2018 / 12:40

אחרי שתי תוצאות תיקו שאפשרו למכבי ת"א לפתוח פער של 12 נק' בפסגה, האלופה חייבת ניצחון (18:15). ברק בכר יאלץ לאלתר בעמדת המגן השמאלי, אוגו יחזור ל-11. שחקן: "יש לחץ ותחושה שלא הכרנו"

שלומי גבאי

אחרי ששמטה יתרון של 2:4 ב-4:4 המשוגע מול הפועל חיפה, הפועל באר שבע שרואה איך מכבי תל אביב בורחת לה בדרך לאליפות, תארח הערב (18:15) את בני סכנין במשחק שבו היא חייבת לנצח. ברק בכר יצטרך שוב לאלתר הערב בעמדת המגן השמאלי. מיחאי קורהוט פצוע ואורן ביטון עדיין לא כשיר לשחק, כך שהמאמן יצטרך, אחרי שתי תוצאות תיקו, לחפש פתרון שכן הבעיה של הפועל באר שבע בשני המשחקים האחרונים היא במשחק ההגנה.

אפשרות אחת של בכר היא לעלות עם שלושה בלמים ולשחק עם חן עזרא כקיצוני על הקו השמאלי. אפשרות שנייה היא לשלוח שוב את חאתם עבד אלחמיד אל עמדת המגן השמאלי כמו במשחק מול הפועל חיפה ביום שלישי. אופציה שלישית שנראית הכי פחות ריאלית היא הצבתו של מתן אוחיון כמגן שמאלי.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
רק ניצחון בא בחשבון. ברק בכר/ברני ארדוב

"הדוגמא לכך שהמצב שלנו לא טוב, היא שגם משחק בית מול בני סכנין כבר לא בטוח מבחינתנו", אמר הבוקר אחד משחקני הפועל באר שבע לקראת המשחק הערב. המאמן ברק בכר ניסה ביומיים האחרונים לנקוט בקו יחסית חדש של הורדת לחץ ודיבר הרבה על כך שהשחקנים חייבים להתייחס למשחק כמשחק כדורגל ולא כקרב לחיים או למוות. "יש הרבה לחץ שלא הכרנו", מודים בקבוצה. "אחרי פעמיים תיקו כשאתה מוביל ולא מנצח, יש לחץ ותחושה שלא הכרנו".

אגב, שחקנים בקבוצה, בניגוד לתקשורת, לא הרימו ידיים בנוגע לאליפות העונה. "הדברים עוד תלויים בנו", אמר אחד השחקנים. "אבל השאלה איך אנחנו מתאוששים ממה שקרה איתנו. יש לנו עוד משחקים מול מכבי תל אביב, אבל קודם שנחזור לנצח כי אנחנו רק מאבדים נקודות".

בכר כנראה יחזיר להרכב את ג'ון אוגו ויבחר אחד מבין אריק סאבו ומרואן קבהא לצידו. החלק הקדמי עם נייג'ל האסלביינק, דיא סבע ובן שהר אמור להמשיך יחד. "אנחנו משחקים התקפה מאוד יפה שזה האבסורד כי הרבה יותר קשה לשחק התקפה טובה מאשר להגן", אמרו בקבוצה. "אם לא היינו מבקיעים זו היתה בעיה עוד יותר גדולה, אבל אנחנו מבקיעים ובסך הכל צריכים לדעת להגן ולעבוד עם הרבה יותר מחוייבות בחלק האחורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully