וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דור מיכה ועומר אצילי צפויים לפתוח מול בני יהודה

8.12.2018 / 12:11

אחרי ה-0:4 מול אשדוד, לאיביץ' יש כאב ראש חיובי לקראת בני יהודה (20:30). פרץ וברסקי יפתחו, התלבטות בין שכטר לשוינפלד

שלומי גבאי

מאמן מכבי תל אביב ולדאן איביץ' אמר אחרי המשחק האחרון בו ניצחה הקבוצה את מ.ס. אשדוד 0:4 ביום שלישי שיהיה לו מאוד קשה לבחור את ה-11 שיפתחו מול בני יהודה הערב (20:30) ואכן על פי האימונים בקרית שלום ביומיים האחרונים, הסרבי לא הלך עם הרכב מסוים ועשה הרבה שינויים בעיקר בהתקפה.

"מ.ס. אשדוד עשתה לאיביץ' הרבה בעיות", התלוצץ אחד משחקני מכבי תל אביב בסוף השבוע. "כולם אצלנו שיחקו טוב ביום שלישי, כך שלמאמן יש עכשיו בעיה אם להשאיר את שוינפלד בהרכב או להחזיר את שכטר או למי לתת קרדיט, לעטר או לאופואדו". כך או אחרת נראה שדור מיכה ועומר אצילי שלא פתחו מול אשדוד, יפתחו. גם דור פרץ ורוסלן ברסקי יעלו בהרכב של הצהובים.

עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב עם איתי שכטר. קובי אליהו
עשויים לפתוח שוב יחד. אצילי ושכטר/קובי אליהו

בחלק האחורי נראה שאלי דסה יהנה מההופעה שלו ביום שלישי וימשיך בהרכב למרות שמאוד קנדיל הוכיח את עצמו במשחקים האחרונים כמגן ימני. הקפטן שרן ייני יחזור להרכב וההחלטה של איביץ' על הבלם הנוסף תיפול בין שחר פיבן וז'איר אמאדור.

במכבי תל אביב דיברו הבוקר גם על כך שהקבוצה חוזרת למושבה בדיוק שבוע אחרי שספגה שער שוויון בדקה ה-90. "לא היה לנו אפילו זמן לתקן מול מכבי פתח תקוה כי עם השער של סיבוק, שרק השופט לסיום המשחק. נקווה שהשחקנים יבואו ברצינות ובמחוייבות מהדקה הראשונה ועד האחרונה מול בני יהודה. אופי המשחק הרי יהיה מאוד ברור. בני יהודה תסתגר ותנסה לגנוב במתפרצות ואנחנו נצטרך להיאבק מול הגנה מעובה כדי להבקיע. זה המשחק שיתפתח ונהיה חייבים לדאוג לא לחטוף במתפרצות".

תכונה גדולה נרשמה אצל אוהדי מכבי תל אביב שצפויים למלא את החלק שלהם במושבה. כרטיס נמכר במחיר אחיד של 60 שקל, אבל כיוון שמזג האוויר השאיר הרבה אנשים בבית, הכרטיס למעשה עלה 71 שקל כולל עמלה למשרד הכרטיסים ועמלה על קנייה דרך אתר האינטרנט. "71 שקל לילדים ובני נוער זה מחיר גבוה מאוד", התלוננו האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully