וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים מסוכן? שחקנים בלחץ מהתנהלות הפועל תל אביב מול רפי מנקו

8.12.2018 / 11:59

מספר שחקנים שוחחו עם ארגון השחקנים לאור המהלך נגד הפורוורד: "מה ימנע מהקבוצות לזרוק אותנו רק בגלל כמה משחקים לא טובים?". האדומים הוציאו מכתב שדורש ממנקו לא להופיע לאימונים ולמשחקים, השחקן ימשיך להגיע

one

הפועל תל אביב תעלה הערב (שבת) למשחק החוץ נגד הפועל ירושלים ללא הפורוורד רפי מנקו שקיבל השבוע הודעה מהמועדון כי סיים את דרכו. מנקו, שלא נרשם להתמודדות, קיבל אתמול בשעות הצהריים מכתב רשמי מהקבוצה כי הוא לא רשאי לשחק או להתאמן במדים האדומים, אך בכל זאת הגיע לאימון שנערך בראשון לציון, ואף התאמן. היום הוא צפוי להגיע ברכבו לירושלים ולא באוטובוס הקבוצה.

בעוד האדומים בטוחים החל מתחילת השבוע כי דרכם ופעולתם היא נכונה, כל עוד הם ממשיכים לשלם לשחקן את משכורתו, מלווה מנקו בעורכי דין והתנהלותו היא בין היתר על פי עצתם. השחקן נחוש לקיים את החוזה, שבו לא הוזכרה אפשרות לחתוך אותו במהלך העונה, ולהגיע לאימונים ולמשחקים. מנקו לא יכול להתאמן באף קבוצה אחרת, מאחר והוא לא מבוטח והדבר יעמיד אותו ואת הקבוצה שתרצה שיתאמן בשורותיה בסכנה.

רפי מנקו שחקן הפועל תל אביב מאוכזב. קובי אליהו
נקלע לסיטואציה לא פשוטה. רפי מנקו/קובי אליהו

מי שעוד תומך במנקו הוא ארגון השחקנים, והעומד בראשו ניר אלון. בימים האחרונים פנו מספר שחקנים בליגת העל לארגון השחקנים ולהסתדרות בנוגע לסיפורו של מנקו, בחשש כי קבוצותיהם ינהגו כך גם בעתיד ויתעלמו מהחוזה שנחתם לפני תחילת העונה.

"זה מקרה שיכול להזיק מאוד למעמד השחקן הישראלי", אמר אחד משחקני הליגה בשיחה עם וואלה! ספורט אמש, "מה ימנע בעתיד מקבוצות לזרוק אותנו רק כי הם בבעיה כלכלית או שאנחנו עם שניים או שלושה משחקים לא טובים והם יכולים להביא מתאזרח במקומנו? אסור שזה יעבור בשקט".

  • עוד באותו נושא:
  • רפי מנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully