וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן נגד "לאקיפ": "התנהלות סכיזופרנית ומגמתית"

בעיתון פרסמו שפריס תמכור את ניימאר או אמבפה בגלל חוקי הפייר פלייר, במועדון זעמו: "תוהים מה המטרה האמיתית של העיתון"

שחקני פריס סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, ניימאר. רויטרס
ימשיכו לשתף פעולה. לפחות על פי פריס. ניימאר ואמבפה/רויטרס

ביום שישי פרסם ה"לאקיפ", עיתון הספורט הגדול בצרפת, ידיעה לפיה פריס סן ז'רמן מוכנה למכור בקרוב את אחד מכוכביה הגדולים - ניימאר או קיליאן אמבפה, זאת כדי להימנע מסנקציות שיוטלו עליה בעקבות חריגה על חוקי הפייר פלייר. כידוע, פריס שילמה הון עתק על צמד הכוכבים כששברה את השוק עם לא פחות מ-222 מיליון יורו שהיא שילמה לברצלונה עבור הברזילאי ו-180 מיליון יורו למונאקו עבור הכוכב הצרפתי הצעיר.

אולם, בפריס ממש לא מתכוונים לוותר על אחד מכוכבי העל האלו, ובמועדון מיהרו להוציא הודעת תגובה לידיעה ב"לאקיפ" שבה נכתב: "בידיעה שפורסמה ביום שישי ב"לאקיפ" פורסם שאנחנו מתכוונים למכור את ניימאר או אמבפה. מעבר לכך שמדובר בטענה מגוכחת, אנחנו תוהים שוב מה היא המטרה העיקרית של העיתון והמחשבה הבסיסית שלו בנוגע לעריכה המגמתית נגד פריס".

עוד הוסיף המועדון: "יש כל כך הרבה דוגמאות לידיעות מהסוג הזה כמו למשל הידיעה על קבאני ביום רביעי. אנחנו שואלים את עצמו לגבי ההתנהגות הסכיזופרנית של ה"לאקיפ" והדרג המנהל שלו. ארבעה ימים לפני המשחק החשוב בבלגרד בליגת האלופות, פריס סן ז'רמן מזמינה את האוהדים, שחקני העבר וכולם להתאחד מאחורי החולצה האדומה כחולה. התמיכה האדירה ברשת החברתית נותנת לניימאר, קבאני ואמבפה ולכל השחקנים המון כוח נגד המידע המוטעה של ה"לאקיפ".

למי שרוצה לקרוא את התגובה במלואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully