וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך לשמח את ניימאר: השינוי המרענן של אונאי אמרי כמאמן ארסנל

8.12.2018 / 10:30

מטאפורות על הלוח, חילופים נועזים ותשובה לפרשנים שלא נתנו לו סיכוי לשרוד 22 משחקים אחרי 22 שנות ונגר. אונאי אמרי, שהודה בכנות כי תפקידו בפ.ס.ז' היה "לשמח את ניימאר בכל דרך", עושה את זה אפילו מלונדון ומחזיר את החיוך גם לאוהדי התותחנים

צילום מסך

דויד סילבה עבר שנתיים מוצלחות תחת הדרכתו של אונאי אמרי בוולנסיה, לפני המעבר למנצ'סטר סיטי ב-2010. פגישה אקראית בין השניים, כך מסתבר, הטתה את הכף מבחינת המאמן כאשר בחר לחתום בארסנל ולא להמתין להצעות נוספות. "בסיום העונה שעברה, נתקלתי בדויד סילבה במעלית בוולנסיה", סיפר אמרי ל"קאדנה קופה", "ואז הוא אמר לי: 'המאמן, אם אתה יכול, כדאי לך להגיע לאנגליה".

אז אמרי הגיע.

אחרי מועמדים רבים שעלו, החל ממסימיליאנו אלגרי ועד למיקל ארטטה, ארסנל בחרה במאמן הבאסקי כאיש שיתפוס את מקומו של ארסן ונגר וינסה לשקם את האימפריה שסיימה במקום השישי בעונה שעברה ולא השיגה את הכרטיס לליגת האלופות. באנגליה לא נתנו לו סיכוי בהתחלה, במיוחד אחרי ההפסדים בשני מחזורי הפתיחה, והעלו סברה לפיה ונגר שרד 22 שנה ו"מחליפו לא יחזיק אפילו 22 משחקים". את הרף הזה הוא עבר.

22 משחקים לתוך העונה, אפשר להגיד שאמרי הותיר רושם מהיר ומוצלח מכפי שמישהו יכול היה לשער. התותחנים רשמו רצף של 11 ניצחונות אחרי שני הפסדי הפתיחה וסך הכול סופרים 20 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, כשעל כמה מהם, כמו הניצחון 2:4 בדרבי מול טוטנהאם, חתום המאמן החדש. גם האוהדים יצאו מהדיכאון ושרים ביציעים: "קיבלנו את ארסנל שלנו בחזרה".

עוד בנושא:
הצרות בהגנת ארסנל נמשכות: רוב הולדינג גמר את העונה
שבת, 17:00, ספורט 1: ארסנל תנסה להמשיך ברצף מול האדרספילד
אוהדי ארסנל הקניטו את ז'וזה מוריניו, אונאי אמרי יודע שההגנה טעונת שיפור

אונאי אמרי מאמן ארסנל. רויטרס
את הרף הראשון הוא עבר. אונאי אמרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully