וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון נותרה מושלמת אחרי 24:36 מול הרצליה

שלושה ימים לפני המפגש המסקרן עם רמת השרון, הצליחו הצהובים להשיג ניצחון נוסף. הפועל ראשון לציון ניצחה 23:27 את עירוני רחובות

עומר גרא שחקן מכבי ראשון לציון. חן קלדרון, אתר איגוד הכדוריד, אתר רשמי
גרא ומכבי ראשון לציון עם ניצחון מרשים/אתר רשמי, חן קלדרון, אתר איגוד הכדוריד

המחזור העשירי בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי) עם שישה משחקים.

מכבי ראשון לציון - בני הרצליה 24:36

שחקניו של סער פרנקל ממשיכים לשמור על מאזן מושלם, ערב המפגש המסקרן ביום שני מול רמת השרון. מנגד, הרצליה הפגינה יכולת מאכזבת. פרנקל העניק קרדיט רב לשניר נציה הצעיר והמוכשר, שגמל לו במשחק הגנה נהדר וב-4 שערים. דן טפר היה נהדר וסיפק 11 עצירות ב-55 אחוזי עצירה. עמית סטלמן היה הכובש המוביל של מכבי ראשון לציון עם 8 שערים. בר מסורי ויוני רוזנטל 5 כ"א. בשורות הרצליה בלט תומר שמעוני.

עירוני רחובות - הפועל ראשון לציון 27:23

הדאבליסטית שיפרה את מאזנה ל-14 נקודות במקום השלישי, כאשר בשבוע הבא מצפה לה מפגש מסקרן מול הפועל אשדוד השנייה. רחובות נשארת במקום החמישי עם 10 נקודות. רחובות נאלצה להסתדר ללא המקשר ניקולה סקורוביץ'. בצד השני, גם סאבו מסטר ושי נתן הפצועים לא שותפו, לצד נובאק בוסקוביץ' שנעדר בגלל פציעה. שון סלס נפגע בתחילת המשחק בראשו, אבל נחבש וחזר לשחק (השלים קו אחורי שכלל את יובל גררה ורותם בר). לביא רייך השווה ל-13:13, אבל עוז חממי שהצטיין בשורות האדומים כבש והוריד אותם למחצית ביתרון של שער. אילייה מוסיינקו צימק עבור רחובות ל-24:22 בדקות הסיום, אבל שערים של איתי סורקיס ושל יובל גררה בדקת הסיום העניקו את הניצחון לדאבליסטית (בשורותיה הצטיינו השוער פדז'ה דיאנוביץ' ועוז חממי).

הפועל אשדוד - הפועל רמת גן 23:27

אשדוד עם ניצחונה התשיעי. הפועל רמת גן לעומת זאת עם הפסד שמיני, לצד ניצחון ותיקו, והיא ממשיכה להיות מדורגת במקום האחרון. מצטיין המשחק: שוער אשדוד, תום שם טוב, שנכנס למשחק בדקה ה-16, ושיחק עד לסיום (סיפק גם 8 עצירות ל-15 זריקות). גאבור לנגהאנס הוביל את מבקיעי אשדוד עם 8 שערים, אדיר כהן ואסף בן גוזי הוסיפו 4 כ"א. בשורות ר"ג הצטיין איתמר דהן. שפטו מורן כחלון ונועם בן ארויה.

מכבי קרית מוצקין - א.כ נס ציונה 33:27

מחמאות ל"טייגרים" מנס ציונה, שידעו להתעלות על אף הסגל החסר (אליס ממיץ' המורחק, וניבו לוי שעלה פצוע ושיחק דקות מועטות), ועל אירועי משחק ההפסד ביום שני בהרצליה. שחר לוין עם 11 שערים, שלומי צייטלר 7 וברק פריד 6 סחבו את נס ציונה לניצחון. אורן מאירוביץ המצטיין בשער. נ"צ מעלה את מאזנה במקום ה-4 ל-12 נק'. מוצקין עם 7 נק', ויורדת למקום ה-9.

מ.כ יובלים חולון - א.ס. רמת השרון 28:26

חולון, כהרגלה העונה, שוב מנוצחת בהפרש קטן, וממשיכה לאייש יחד עם הפועל רמת גן את שני המקומות האחרונים בטבלה עם שלוש נקודות כל אחת. רמת השרון השיגה את ניצחונה הרביעי (לצד ארבעה הפסדים ותיקו) ומדורגת במקום השביעי עם תשע נקודות. מצטייני המשחק - אדם סאביץ', שוער רמה"ש, וחן פומרנץ. ביום שני, רמת השרון תקיים את משחק ההשלמה שלה כשתתארח אצל מכבי ראשון לציון.

מ.כ באר שבע - הפועל קרית אונו 25:29

המארחת השיגה ניצחון רביעי, העלתה את מאזנה לשמונה נקודות ועלתה למקום השמיני. קרית אונו נותרת עם שש נקודות במקום ה-10. המשחק נפתח ביתרון של האורחים מקרית אונו, אבל באר שבע ידעה לאזן ולבצע מהפך לפני הירידה להפסקה. במחצית השנייה, היא סללה את הדרך לניצחון. הצטיינו בשורותיה צח מלול ומילוש בואישיץ' עם 6 שערים כ"א, סטפן צ'יריץ' 5 וטל פאר 3. בקרית אונו בלט השוער, טולי ליבגוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully