וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עף בזמן: בזמן שיוסטון ממשיכה לדעוך, כרמלו אנתוני עשוי להגיע ללייקרס

יוסטון הדועכת שוב הפסידה, מייק דאנטוני נראה נואש, הארדן ופול מנסים לתרץ אבל הסימנים מראים מצוקה. בינתיים לברון ג'יימס מנסה לצרף את כרמלו ללייקרס

מאמן יוסטון רוקטס מייק דאנטוני. AP
נראה נואש. דאנטוני/AP

העונה החלשה של יוסטון נמשכת. מי שבעונה שעברה סיימה את העונה הרגילה עם המאזן הכי טוב בליגה, העפילה לגמר המערב והייתה מרחק צעד מגמר ה-NBA - מוצאת את עצמה העונה בתקופה קשה, מאזן שלילי 13:11, שישה הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים, ותחושה חזקה של תסכול. במשחק הקודם מול מינסוטה הרוקטס הפסידו אחרי שאיבדו יתרון של 19 נקודות, הלילה (בין חמישי לשישי) הם הובסו 118:91 מול יוטה אחרי רבע שלישי אומלל שהסתיים בתוצאה 11:38 לג'אז.

עוד בנושא
יוטה הביסה את יוסטון האומללה, ניצחון רביעי רצוף לבוסטון
שנות הקסם: לרגל יום הולדתו של לארי בירד, חידון שנות ה-80 ב-NBA

מה עושים? הפרצוף אומר הכל, דאנטוני

"היה להם רבע שלישי טוב מאוד", אמר בלשון המעטה ג'יימס הארדן, שבמחצית השנייה קלע 2 נקודות בלבד, "לא הצלחנו לקלוע, והם קלעו הכל. היו לנו כמה שגיאות מנטליות בהגנה, והם ניצלו את זה". אבל זה לא תירוץ. יוסטון הגיעה למשחק בסגל מלא, בלי פצועים, אחרי מנוחה (לא שיחקה מאז יום שני בלילה), עם יום חופש, הצהירו שיתייחסו למשחק כאילו הוא משחק פלייאוף, ומצאו את עצמם בתחתית המערב, כשרק שתי קבוצות מתחתם (סן אנטוניו, 14:11, ופיניקס עם 21:4).

כריס פול מודה שלקבוצה שלו יש סף שבירה נמוך. "בתחילת הרבע השלישי היינו בפיגור 8, והם יצאו לריצת 0:9 מהר מאוד. אנחנו חייבים להיות טובים יותר". המאמן מייק ד'אנטוני זוכר ש"ברבע השלישי הם קלעו 15 נקודות מאיבודים שלנו, וזה הדליק אותם. הם קלעו שלשות שאנחנו ויתרנו עליהן. פשוט לא השגחנו על השחקן שלנו. הם פשוט שיחקו יותר טוב מאיתנו. רצו ובעטו, היו יותר אתלטיים, תקפו את הטבעת. הם ניצחו אותנו בכל דרך שיכלו. הם שיחקו חזק, אנחנו לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. AP
סימנים רעים. הארדן/AP

בינתיים יש שחקן ששמו כבר נשכח - כרמלו אנתוני - אחד מ-20 הקלעים הגדולים בכל הזמנים, שהגיע לרוקטס עם הרבה ציפיות, אבל שוחרר מיוסטון אחרי 10 משחקים בלבד לאור הפתיחה הרעה, וכרגע נראה שלא הוא היה הבעיה של הקבוצה העונה.

כך או כך, הלילה בארה"ב טוענים שלברון ג'יימס מעוניין שהלייקרס יצרפו את כרמלו בן ה-34 וכבר שוחח על הנושא עםהנשיא מג'יק ג'ונסון והג'נרל מנג'ר רוב פלינקה. לברון סבור שלכרמלו יש עוד הרבה מה לתרום בליגה, ושהוא יוכל לחזק את הסגל הצעיר של הלייקרס, שסובל מלא מעט פציעות, ובימים אלה חסר את ברנדון אינגרם. כרמלו עדיין מקבל משכורת מהרוקטס (חוזה מינימום לשחקן ותיק, 2.4 מיליון דולר לעונה) ולא יוכל לעבור עד ה-15 בדצמבר.

כרמלו אנתוני, יוסטון רוקטס. AP
יצטרף לחבר? כרמלו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully