וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזיל שאף גז צחוק והתעלף, גם אובמיאנג ולקאזט במרכז השערורייה

"הסאן" חשף סרטונים ממסיבה אקסקלוסיבית לשחקני ארסנל. בתפריט: 70 נשים, משקאות ב-25 אלף ליש"ט ושאיפת גז צחוק מבלונים

צילום מסך

כמה משחקני ארסנל עומדים במרכזה של שערורייה פוטנציאלית אחרי שאמש פורסמו תמונות שלהם שואפים גז צחוק במועדון לילה, כשרגע לאחר מכן חלק מהם מתמוטטים.

חלק גדול משחקני התותחנים בילו ביחד במועדון באוגוסט, כמה ימים לפני שהעונה התחילה. מצלמות האבטחה במקום תיעדו את מסוט אוזיל, אלכסנדר לקאזט, פייר אמריק אובמיאנג, סיאד קולאשינץ ומתאו גונדוזי שואפים מתוך בלונים, כשהצרפתי הצעיר אף נשכב לאחר מכן ונראה ממוטט. גם הנריך מחיטריאן ושקודרן מוסטפי היו במקום, אבל לא תועדו כשהם שואפים גז צחוק.

על פי "הסאן", חבורת השחקנים הגיעה למועדון למסיבה סגורה אליה הוזמנו בין היתר גם כ-70 נשים. אחרי לילה של שתיית משקאות יוקרתיים, החשבון שלהם הגיעו ליותר מ-25 אלף ליש"ט. כל הנוכחים במקום נדרשו למסור את הטלפונים הסלולריים שלהם בכניסה והכדורגלנים קיבלו את מתחם ה-VIP.

אחת הבנות שהייתה במסיבה, סיפרה לצהובון הבריטי: "היו שם ארגזים של מיכלי 'hippy crack' (כינוי לגז צחוק), השחקנים שאפו מהבלונים. חלק מהם התעלפו, מסוט אוזיל לקח שאיפה אחת גדולה ופשוט גלש מהספה ונשכב על הרצפה. השחקן הצעיר עם התלתלים (גונדוזי) איבד את ההכרה".

גורם בארסנל הגיב לפרשה: "אם אונאי אמרי לא אהב את זה שהשחקנים שותים מיץ בגלל הסוכר, אלוהים יודע איך הוא יגיב לזה שהשחקנים שאפו גז צחוק ושתו וודקה. זה קרה לפני כמה חודשים ועכשיו אנחנו בתקופה טובה, אבל קשה לי להאמין שהוא יתעלם - בעיקר לאור העובדה שמדובר בשחקנים בכירים".

צילום מסך מתוך "הסאן", שחקני ארסנל שואפים גז צחוק. צילום מסך
צילום מסך מתוך "הסאן", שחקני ארסנל שואפים גז צחוק/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully