וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנסי הביסה את ג'קסונוויל, הצגה אדירה לדריק הנרי

הרץ האחורי השווה את ריצת הטאצ'דאון הארוכה בהיסטוריה (99 יארד) וסיים עם 238 יארד וארבעה טאצ'דאונים בסך הכל ב-9:30 המוחץ של הטייטאנס, שממשיכים להיאבק על הווילד קארד. קלווין בנג'מין מצטרף לקנזס סיטי, הקריירה של אלכס סמית' בסכנה

דריק הנרי טנסי טייטאנס. AP
איזה לילה להנרי/AP

המחזור ה-14 ב-NFL יצא לדרך הלילה כאשר טנסי (6:7) השיגה בצורה מרשימה את ניצחונה השני ברציפות, עם 9:30 ביתי על חשבון ג'קסונוויל המפורקת (9:4). הטייטאנס ממשיכים במאבק על כרטיס הווילד קארד השני ב-AFC ונהנו מהצגה מדהימה של הרץ האחורי שלהם, דריק הנרי.

הנרי השיג את הטאצ'דאון הראשון שלו כבר בדרייב הפתיחה, עם ריצה קצרה לשלושה יארד, אבל זה היה רק החימום. אחרי שעלו על הלוח בזכות סייפטי, הג'אגס יצאו לדרייב ארוך שנמשך 8:20 דקות ונעצר באמצע הרבע השני בדאון רביעי על קו ה-1 של המארחים. במהלך הבא, הנרי לקח את הכדור ל-99 יארד, שווה לטאצ'דאון הארוך בתולדות הליגה, תוך שהוא מפרק בדרך את איי ג'יי בויה חסר האונים.

משם ג'קסונוויל כבר לא התאוששה והנרי המשיך לחגוג. הוא השיג עוד טאצ'דאון באמצע הרבע השלישי ואחרי שהאורחים איבדו כדור בפאמבל של קודי קסלר בדרייב הבא, הנרי שוב נזקק למהלך אחד בלבד כדי לקחת את הכדור ל-54 יארד וטאצ'דאון רביעי, כל זאת ב-11 הניסיונות הראשונים שלו במשחק ותוך שהוא חוצה את רף 200 היארדים.

הנרי סיים עם 238 יארד, הכמות ה-18 בטיבה בכל הזמנים למשחק בודד ב-NFL. הוא עשה זאת ב-17 ניסיונות ריצה בלבד וסיפק ארבעה טאצ'דאונים. מרקוס מריוטה לא תרם יותר מדי, 162 יארד ואיבוד וקודי קסלר סיפק מנגד 240 וטאצ'דאון בגארבג' טיים, יחד עם פאמבל.

* פחות משבוע אחרי שזרקה את קארים האנט בשל הסרטון השערורייתי שהתפרסם ובו הוא נראה מכה אישה במלון בקליבלנד בחודש פברואר האחרון, קנזס סיטי חיזקה את ההתקפה שלה עם קלווין בנג'מין, התופס המוכשר ששוחרר מבפאלו. הוא חתם עד סוף העונה הנוכחית.

* אלכס סמית', הקוורטרבק של וושינגטון ששבר את רגלו בצורה מחרידה לפני שבועיים וחצי, מתמודד עם זיהום שנוצר בגלל בעיות בסדרת הניתוחים שעבר ברגל הפצועה והוא עלול לסיים את הקריירה בשל כך בגיל 34 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully