וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אחרי הניצחון של יובנטוס, נאפולי השיגה 0:4 על פרוזינונה

האלופה גברה 0:1 על אינטר בדרבי ד'איטליה בשישי, סגנית המוליכה הקטינה את הפער מהגברת הזקנה ל-8 נקודות. רומא ספגה 2:2 מקליארי בדקה ה-95

שחקן יובנטוס מריו מנדז'וקיץ'. רויטרס
כהרגלו, כובש במשחקים גדולים. מריו מנדז'וקיץ'/רויטרס

המחזור ה-15 בליגה האיטלקית נפתח אמש (שישי) עם הדרבי ד'איטליה, בו יובנטוס ניצחה 0:1 את אינטר וקבעה מאזן שיא בליגות הבכירות של אירופה - 43 נקודות מתוך 45 אפשריות. היום עשתה נאפולי את המוטל עליה והשיגה 0:4 על פרוזינונה החלשה, בעוד רומא המאכזבת איבדה יתרון 0:2 וספגה 2:2 מקליארי בדקה ה-95.

שחקן אינטר מאורו איקרדי. רויטרס
שוב בצד שתופס את הראש. מאורו איקרדי המאוכזב/רויטרס

יובנטוס - אינטר 0:1

"הערב אנחנו צריכים להראות מי אנחנו. יובנטוס כבר הראתה את כוחה, אבל נתפוס אותה", הצהיר מרצלו ברוזוביץ' לפני הדרבי ד'איטליה. אז אינטר הייתה חזק בעניינים ולרגעים נראתה כמי שיכולה להיות הראשונה העונה שמנצחת את יובנטוס בסרייה A, אבל היא שוב לא הצליחה לתפוס אותה. האלופה חגגה ניצחון מספר 82 מול אינטר - יותר מכל יריבה אחרת נגדה שיחקה - ועומדת על מאזן מטורף של 43 נקודות מ-45 אפשריות. הפער מהנראזורי עומד כבר על 14 נקודות, ונראה שהאליפות השמינית ברציפות כבר מונחת בכיס.

יובה סיפקה 12 איומים במחצית הראשונה - יותר מבכל משחק מול אינטר מאז 2004/05, אבל האורחת הייתה קרובה יותר לשער כשמאורו איקרדי השאיר כדור לרוברטו גליארדיני וזה בעט רק לקורה ממצב קורץ בדקה ה-29. מנגד, סמיר הנדנוביץ' הדף נגיחה מסוכנת של ג'ורג'ו קייליני וגם קלט ניסיון מספרת של כריסטיאנו רונאלדו בערב פושר. מתאו פוליטאנו נבלם ברגע האחרון בפתיחת המחצית השנייה ואינטר המשיכה להלחיץ את האוהדים בטורינו, אבל בדקה ה-66 מריו מנדז'וקיץ' שנוהג לכבוש במשחקים גדולים, העניק להם את שער הניצחון. ז'ואאו קאנסלו השתלט על כדור בצד שמאל, הרים מצוין בימין והחלוץ הקרואטי המתין בצד השני וניצל כיסוי רע של האקס קוג'ו אסמואה כדי לנגוח פנימה. עוד ניצחון יוקרתי ליובנטוס, שלא ספגה בחמשת המשחקים האחרונים ולא ספגה בבית מול אינטר מאז ינואר 2015.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יובנטוס כובשת את השער הראשון לרשת אינטר, מריו מנדז'וקיץ'. רויטרס
נגיחה אחת פתחה פער של 14 נקודות. מריו מנדז'וקיץ' כובש/רויטרס

נאפולי - פרוזינונה 0:4

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי חזרה לנצח במחזור האחרון עם 1:2 קשה בחוץ מול אטאלנטה, הפעם זה כמובן הלך הרבה יותר קל מול אחת משתי הקבוצות הגרועות בליגה, על אף הרוטציה שביצע אנצ'לוטי לקראת המפגש עם ליברפול בליגת האלופות בהמשך השבוע. פיוטר ז'לינסקי שלח כדור חד וכבש את הראשון בדקה השביעית, אדם אונאס הכפיל בדקה ה-40 עם בעיטה מרהיבה מחוץ לרחבה, ארקדיוש מיליק סגר עניין עם צמד (68, 84).

שחקני נאפולי חוגגים. רויטרס
קלי קלות. נאפולי חוגגת/רויטרס

קליארי - רומא 2:2

איזו דרמה בסרדיניה. הג'אלורוסי הובילו 0:2 עד לדקה ה-85, ובכל זאת יצאו רק עם נקודה ממפגש עם קבוצה שסיימה בתשעה שחקנים. אדין דז'קו, סטפן אל שעראווי, לורנצו פלגריני ודניאלה דה רוסי הפצועים שוב חסרו לג'אלורוסי, אבל בריאן כריסטנטה כבש לראשונה אחרי שלושה חודשים עם בעיטה חדה בשמאל מ-18 מטרים בדקה ה-14 ואלכסנדר קולארוב הכפיל בכדור חופשי שפגע בחומה והטעה את השוער אלסיו קראניו בדקה ה-41. בדקה ה-69 קיבלה המארחת פנדל בעקבות נגיעת יד של קולארוב ברחבה, אבל השופט פאולו מאצולני שינה את החלטתו בעזרת ה-VAR. ארתור יוניצה נגח מקרוב וצימק בדקה ה-85, אבל פאולו פראגו הורחק משורות קליארי בדקה ה-93 והקאמבק נראה אבוד. אלא שאז הגנת רומא קפאה והמחליף מרקו סאו קיבל כדור בין הבלמים והכניע את רובין אולסן בדקה ה-95. אדום נוסף של דריו סרנה מיד לאחר מכן כבר לא שינה דבר.

משחק נוסף:

לאציו - סמפדוריה 1:1
ללאציו: פרנצ'סקו אצ'רבי (79), צ'ירו אימובילה (96), לסמפדוריה: פאביו קוואליירלה (21), ריקרדו סאפנורה (100)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully