וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא עלתה לפסגה אחרי 0:1 מול אחי נצרת

פנדל מוצלח של עומר פדידה (49) סידר לירוקים ניצחון חוץ יקר בדרך למקום הראשון. שער של אגמי בדקה ה-94 נתן לנצרת עילית 1:2 על הפועל רמת גן

המחזור ה-14 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם ארבעה משחקים במקום החמישה שהיו אמורים להיערך. המשחק בין הפועל ניר רמת השרון להפועל אשקלון נדחה ליום שני בשעה 19:00 בגלל תנאי המגרש, שניזוק מהגשמים העזים. הפועל כפר סבא הצליחה לעלות לפסגה עם 0:1 מול אחי נצרת בחוץ, הפועל ראשון לציון ספגה בדקה ה-90 וסיימה ב-1:1 מאכזב מול הפועל מרמורק החלשה. בני לוד הביסה 0:3 את בית"ר תל אביב רמלה והפועל רמת גן המשיכה לזייף עם הפסד 2:1 להפועל נצרת עילית משער בדקה ה-94 של דניאל אגמי.

בליגה א' נדחו היום חמישה משחקים. ההתאחדות הודיעה גם שבעקבות מזג האוויר הסוער וכמויות המים הרבות שספגו המגרשים, הוחלט על ביטול גורף של מחזור המשחקים בכל השנתונים של מחלקת הנוער שהיו אמורים להיערך מחר.

עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
ניצחון חוץ מרשים מאוד במגרש קשה ובתנאים קשים. פדידה/מגד גוזני

מכבי אחי נצרת - הפועל כפר סבא 1:0

האורחת השיגה ניצחון שלישי ברציפות וטיפסה אל המקום הראשון בליגה הלאומית לפחות עד המשחק של הפועל קטמון. פנדל מוצלח של עומר פדידה בדקה ה-49 סידר להפועל כפר סבא ניצחון ששיפר את מאזנה ל-30 נקודות, אחת יותר מזו של קטמון. אחי נצרת, שנפרדה במהלך השבוע מהמאמן שלה נג'ואן גרייב שהתפטר, נותרה עם 13 נקודות בלבד ועם המון צרות בתחתית.

הפועל מרמורק - הפועל ראשון לציון 1:1

הקבוצה מרחובות נהנתה משער אדיר של נתנאל פרץ בדקה ה-90 שסידר לה לפחות נקודה אחת מפתיעה אחרי הופעה די טובה שלה. גיל יצחק כבש את השער עבור הפועל ראשון לציון בדקה ה-40, אבל הקבוצה שוב אכזבה בגדול.

מאמן הפועל נצרת עילית ירון הוכנבוים. קובי אליהו
ניצחון חוץ גדול בדקה ה-94. הוכנבוים/קובי אליהו

בני לוד - בית"ר תל אביב רמלה 0:3

המארחת השיגה ניצחון ענק מבחינתה שהעלה אותה באופן זמני מעל המקום ממנו הולכים למשחקי מבחן הישרדות/ירידה מול יריבה מליגה א'. בית"ר תל אביב רמלה עם הפסד חמישי העונה ואחד כואב במיוחד. אוהד ברזילי (20), ויקטור מרעי (54) ומורד אבו ענזה (80) כבשו לזכות בני לוד.

הפועל רמת גן - נצרת עילית 2:1

האורדונים ספגו הפסד ביתי כואב מול קבוצת הצמרת מנצרת עילית. אייל דנין כבש את השער הראשון במשחק והעלה את האורחת ליתרון בדקה ה-42. הפועל רמת גן נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-45 כשברניסלב יובאנוביץ' ספג כרטיס אדום. למרות זאת הצליח יובל אבידור לאזן סיומת יפה בדקה ה-73 שקבעה 1:1. אבל כל זה רק היה ההכנה לשער של דניאל אגמי בדקה ה-94 שסידר לנצרת עילית 1:2 ושלוש נקודות כל כך יקרות שהעלו את מאזנה ל-26 והשאירו אותה חזק במאבקי העלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully