וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביב נורמגומדוב עם הערה סקסיסטית בערב הסעודית: "עצה לנשים? שיילחמו בבית"

צפו בתקרית: כוכב ה-UFC נשאל מה הוא יכול לייעץ לנשים שמחפשות את דרכן בעולם ההיאבקות, סיפק עוד הערה שובניסטית ("תרביצו לבעל שלכן"), וזכה לתשואות מהקהל

חביב נורמגומדוב (צילום מסך). מערכת וואלה!
הקהל נקרע מצחוק. נורמגומדוב/מערכת וואלה!

כוכב ה-UFC חביב נורמגומדוב סופג ביקורת קשה אחרי שסיפק אתמול (רביעי) הצהרה סקסיסטית מול קהל בערב הסעודית. הלוחם המובלמי מדגסטאן הופיע לעיני קהל והתראיין על מספר נושאים. כשהגיע שלב של השאלות מהקהל, נעמדה אישה ושאלה אותו כיצד לדעתו נשים יכולות להתקדם בעולם ההיאבקות.

נורמגומדוב, שהפך לכוכב בינלאומי אחרי הניצחון שלו על קונור מקגרגור בלאס וגאס בחודש אוקטובר, אמר: "לנשים, יש לי עצה טובה מאוד: תהיו לוחמות בתוך הבית". חביב קיבלת תשואות רמות מהקהל על ההערה, ואחרי עצירה קטנה הוסיף: "ויש לי עוד עצה טובה - תמיד, תגמרי את בעלך. תכי אותו חזק מאוד". גם בעקבות התשובה הזאת קולות צחוק רמים נשמעו בקהל.

יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה שחביב מספק הצהרות שנויות במחלוקת, כשלאחרונה הביע תמיכה בדיקטטור של המדינה, וטען שהצעירים צריכים להפסיק לשמוע מוזיקת ראפ כי זה משפיע על המוסר שלהם.

כמו כן, זו לא פעם ראשונה שלוחמי UFC מתבטאים בשוביניזם על נשים. כזכור, רונדה ראוזי זכתה לפופולריות גדולה בימיה בזירה, אבל הלוחם ג'ורג' סנט פייר אמר ש"אני אישית לא מסוגל לראות אותן נאבקות, אני כנראה שייך לדור אחר", וגם פידור אמאלייננקו אמר שהוא נגד קרבות נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully