וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן: "עייפות? אם כבר, כמות המשחקים הגבוהה תעזור לי"

6.12.2018 / 9:27

שחקן הפנים שהצטיין בנבחרת מקווה לקבל דקות משמעותיות גם מול דרושאפקה (20:00, ספורט5) . טוני דגלאס אמור לרשום בכורה מנגד

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 20:00, ספורט 5) למשחקה ה-11 העונה ביורוליג כשתפגוש את דרושאפקה הטורקית באיסטנבול. הצהובים מגיעים למשחק אחרי הניצחון על באיירן מינכן בשבוע שעבר, בידיעה שהם פוגשים את היריבה היחידה עם פחות ניצחונות מהם העונה, בהזדמנות לצבור מומנטום שאולי יחזיר אותם לעניינים ביורוליג.

הקבוצה הגיעה אמש לאיסטנבול והתמקמה בבית המלון, שם חיכתה לה הפתעה לא נעימה עם שלט בגרמנית ועליו הכיתוב "העבודה משחררת". במועדון הזדעזעו, אך גורמים בקבוצה סיפרו כי זו לא פעם ראשונה שהם נתקלים בדברים מסוג זה במהלך נסיעותיהם.

הבוקר תערוך האלופה הישראלית את אימון הקליעות באולם של דרושאפקה, אולם שלא האיר לה פנים בעבר. אלא שהפעם היא זו שתעלה עם סקוטי ווילבקין, כוכב הטורקים לשעבר לכבודו ייערך טקס לפני פתיחת המשחק. טאריק בלאק, שלא סיים את האימון אתמול בגלל כאבים ברגלו, צפוי לשחק.

מי שמגיע במומנטום טוב הוא ג'ייק כהן שהצטיין בשני משחקי נבחרת ישראל נגד סרביה וגאורגיה, ואף קיבל דקות בניצחון על באיירן בשבוע שעבר. "השבוע האחרון עזר לי לשחק דקות משמעותיות במפעל תחרותי, אני מקווה שזה יעזור לי גם ביורוליג", אמר. "עייפות? אני חושב שאם כבר, כמות המשחקים ששיחקתי תעזור לי. זה הכניס אותי לקצב".

עוד בשורה שקיבלו הצהובים אתמול הייתה בדמותו של ג'רמי פארגו שנחת בישראל והגיע לאימון הקבוצה. פארגו צפוי לקבל בקרוב את האישור מרופא הקבוצה לחזור לאימונים במקביל לשיקום, אך לא אמור לחזור לשחק לפחות עד משחק היורוליג נגד חימקי מוסקבה ב-19 לדצמבר.

מה שעלול לשבש את ההכנות של הצהובים למשחק הערב הוא צירופו של טוני דגלאס לשורות היריבה. הגארד ששיחק בעונה שעברה באנאדולו אפס פתח את העונה הנוכחית במדי סקאריה הטורקית, אך שוחרר ועבר לנועלת הטבלה ביורוליג. על פי התקשורת הטורקית הוא אמור לקבל כבר הערב דקות ולעזור לגארד המוביל של הקבוצה ריי מקולום.

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. דני מרון
לא עייף כלל. כהן/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully