וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "מבין שחקנים שלא רוצים להיות עם לברון ג'יימס, האווירה סביבו רעילה"

כוכב גולדן סטייט ירה: "זה לא באשמתו. יש לו כל כך הרבה מעריצים בתקשורת. אם אתה שחקן כמו קוואי, לא ממש הגיוני שתצטרף אליו"

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מול קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
אז כנראה שהם לא ישחקו יחדיו בלייקרס. לברון ודוראנט/רויטרס

שאלת עתידו של קווין דוראנט בגולדן סטייט ממשיכה להעסיק את ה-NBA. ה-MVP של סדרת הגמר עתיד להיות שחקן חופשי בקיץ, ובארצות הברית העלו את האפשרות כי יחבור ללברון ג'יימס בלוס אנג'לס לייקרס. אם להתבסס על הראיון שהעניק הלילה (בין רביעי לחמישי) ל"בליצ'ר ריפורט", אין שום סיכוי ששזה יקרה.

"יש כל כך הרבה הייפ סביבו שמגיע מאנשים אחרים", אמר דוראנט. "יש לו כל כך הרבה מעריצים בתקשורת. אפילו הכתבים שמסקרים אותו מתמוגגים ממנו. לעתים זה בכלל לא קשור לכדורסל. אני מבין למה מישהו לא ירצה להיות בסביבה הזאת, כי היא רעילה. זו לא אשמת לברון, פשוט יש לו כל כך הרבה מעריצים בתקשורת שנאחזים בכל מילה שלו".

כוכב האלופה הוסיף ואמר: "זה תלוי באיזה שחקן אתה. אם אתה קייל קורבר, הגיוני שתרצה לשחק איתו. אם אתה שחקן צעיר יותר מקוואי, לנסות להצטרף ללברון לא ממש הגיוני. קוואי אוהב שהכדור בידיים שלו, לשלוט בהתקפה, להכתיב את הקצב. הרבה שחקנים צעירים ככה. קווין לאב היה צריך לשנות את הסגנון שלו כדי להתאים. לברון הוא שחקן שצריך לשחק עם שחקנים שכבר יודעים איך לשחק את המשחק - זה וקלעים. לשחקנים צעירים שעדיין מתפתחים זה תמיד יהיה קשה, כי הוא דורש כל כך הרבה".

גם שחקנים אחרים הסכימו. "לברון שם עליך המון לחץ, הוא גם יודע איך להוריד ממך לחץ", אמר קייל לאורי. "אתה יודע מה תקבל ממנו. אם יש לך אופי חזק, תוכל להתמודד איתו". טרבור אריזה הוסיף: "אם אתה שחקן שדומה ללברון, למה שתרצה לשחק עם מישהו שעושה את אותם דברים? אני יכול להבין למה שירצו לשחק במקום אחר".

עוד בנושא:

הצגות אישיות נהדרות ללברון, קרי וג'ורג', טורונטו ניצחה את פילדלפיה
לברון ג'יימס התרגש מהבכורה של בנו בתיכון: צפו בביצועיו

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
זה לא מתאים לכולם. לברון ודוראנט/רויטרס
טבלת מנש 6.12.18. עיבוד תמונה
טבלת מנש 6.12.18/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully