וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן הגיע לאימון מכבי חיפה, מסתמן כי לא יקבל תפקיד אחר

5.12.2018 / 16:50

המאמן הפורש נכח באימון הקבוצה והבטיח לסייע לאיתי מרדכי עד אשר ימונה מאמן קבוע, אבל אין בכוונתו לחזור בו מהודעת הפרישה

אתר רשמי

אלי גוטמן הגיע היום (רביעי) לאימון מכבי חיפה ונפגש עם אנשי הצוות המקצועי, בראשותו של המאמן הזמני איתי מרדכי. גוטמן, שכזכור הודיע במפתיע על פרישה מאימון ביום שני, סייע למרדכי בהכנות למשחק מול בני סכנין שהסתיים בניצחון הירוקים 0:2 והבטיח כי ימשיך לעזור עד שיעקב שחר ימנה מאמן קבוע לקבוצה. בכל מקרה, גוטמן לא מתכוון לחזור בו מהפרישה ועל פי המסתמן הוא גם לא יקבל תפקיד אחר במועדון.

עוד בנושא:
אוהדי מכבי חיפה יערכו את הטורניר המסורתי לזכרו של שון כרמלי
מרדכי ואזולאי הקדישו את הניצחון לגוטמן: "מגיעה לו השמחה הזאת"
מכבי חיפה ניצחה 0:2 את בני סכנין, מוחמד עוואד ושון וייסמן כבשו

אלי גוטמן מאמן מכבי חיפה עם איתי מרדכי. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
רק מסייע. אלי גוטמן עם איתי מרדכי (צילום: ראובן כהן, אתר מכבי חיפה)/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

הבלם עאיד חבשי כבר חושב על המשחק מול עירוני קרית שמונה בשבת ואמר לאתר הרשמי: "אפשר לשמוח קצת ואז נתכונן לקרית שמונה. מחכה לנו משחק קשה בשבת. עברנו שבוע קשה עם ההפסד בדרבי, האירוע של אלי גוטמן והאכזבה של האוהדים. אנחנו השחקנים הגענו כדי לשמח את אלי גוטמן והניצחון בסכנין מוקדש לו ולקהל. עמדנו כמו גברים אחרי שבוע לא קל וניצחנו את המשחק".

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל קנס את מכבי חיפה ב-3,000 שקלים בעקבות השלכת החפצים מכיוון היציע בדרבי במוצאי שבת. הקבוצה הבהירה כי האוהד הזורק אותר במהלך המחצית, הורחק לשלושה חודשים על ידי שופט והמנוי שלו בוטל.

מוקדם יותר, מכבי חיפה הודיעה כי אבובקאר בארי (18) חתם רשמית בקבוצת הנוער של המועדון. הקשר, שחקן האקדמיה "סופרסטארס" וסגל הנבחרת הצעירה של גמביה, הוא אחיו של חמזה בארי ששיחק בעבר בהפועל תל אביב ומכבי נתניה ואף הוא נבחן בשעתו במועדון מהכרמל. בארי, המתנשא לגובה של 1.90 מ', יוכל לקחת חלק כבר היום במשחק הליגה של קבוצת הנוער נגד הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully