וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ה-WWF דיינמיט קיד מת ביום הולדתו ה-60

המתאבק שהיה חצי מהצמד 'הבריטיש בולדוגס' יחד עם בן דודו דייבי בוי סמית' סבל במשך שנים ארוכות מבעיות בריאותיות ואיבד את אחת מרגליו

כוכב ה-WWF לשעבר דיינמיט קיד מת היום (רביעי), ביום הולדתו ה-60. המתאבק המוכר, ששמו האמיתי היה טומי בילינגטון, הפך לכוכב גדול בשנות השמונים כשהיה חצי מהצמד "הבריטיש בולדוגס", לצד בן דודו דייבי בוי סמית' (שמת בשנת 2002). בילינגטון, שנולד בלנקשייר שבאנגליה, סבל בשנים האחרונות משורה של בעיות בריאותיות, ונאלץ להשתמש בכיסא גלגלים.

הוא הגיע ל-WWF ב-1984 וכעבור שנתיים עבר פציעה קשה כששבר את גבו בקרב במדיסון סקוור גארדן ורופאיו הודיעו לו שלא יוכל לשוב לזירה, אך הוא החלים וחזר לפעילות לחמש שנים נוספות, בהן מיצב את מעמדו כאחד מכוכבי הענף, לפני שעזב את ה-WWF עקב מחלוקת כספית על הענקת כרטיסי טיסה במתנה. הוא המשיך להתאבק בקנדה וביפן עד 1991, וב-1997 איבד את אחת מרגליו. בהמשך הוא עבר סדרה של בעיות לב, כולל שבץ קשה לפני חמש שנים.

בנו של דייבי בוי סמית', דייבי בוי סמית' ג'וניור, צייץ הבוקר: "מעציב אותי מאוד להכריז על מותו של טום בילינגטון, הדיינמיט קיד. הוא בהחלט נתן השראה לי ולרבים אחרים והוביל למהפכה בהיאבקות המקצוענית כפי שאנחנו מכירים אותה היום. הוא נסק לגבהים ונתן את כל כולו בכל קרב". מאמן ההיאבקות מרטי ג'ונס צייץ: הוא היה שגריר בריטי אמיתי של ההיאבקות ברחבי העולם".

  • עוד באותו נושא:
  • wwf

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully