וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מקסים פלקושצ'נקו האריך את חוזהו עד עונת 2020/21

5.12.2018 / 13:00

הקשר בן ה-22 חתם על חוזה חדש ומשודרג: "המטרה היא להמשיך ולהצעיד את המועדון להישגים". סעיף השחרור בחוזה: 420 אלף יורו

אתר רשמי

ממשיך באדום: הפועל חיפה הודיעה היום (רביעי) שקשרה מקסים פלקושצ'נקו האריך את חוזהו במועדון עד עונת 2020/21. פלקושצ'נקו, שחתם על חוזה חדש ומשודרג בתום מו"מ שניהל יואב כץ מול סוכנו של השחקן עו"ד שחר גרינברג, אמר לאחר החתימה: "שמח להמשיך במועדון בו גדלתי. מודה ליואב כץ על האמון ולאוהדים על התמיכה לאורך כל הדרך. המטרה היא להמשיך ולהצעיד את המועדון להישגים". בחוזה ישנו סעיף שחרור של 420 אלף יורו.

החתימה מגיעה יממה אחרי ה-4:4 יוצא הדופן מול הפועל באר שבע. בחיפה היו מרוצים מאוד מהתיקו ואמרו: "אנחנו מוכיחים בחודש האחרון אופי נהדר", אמר גורם בקבוצה, שהוסיף: "זו תוצאה שעושה שירות להמשך". בקבוצה החמיאו לשחקנים ולמאמן שרון מימר על השבוע האחרון, אך העבירו גם ביקורת על משחק ההבנה הנרפה. בקבוצה ינסו להתחזק בשניים או שלושה שחקנים כאשר במקביל תנאסיס פאפאזוגלו צפוי לעזוב.

פלקושצ'נקו בן ה-22 גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה וב-21 בפברואר 2015 ערך את הופעת הבכורה שלו בניצחון על מכבי תל אביב. מאז, הוא הוא נכנס לאט לאט לרוטציה עד שהפך לשחקן הרכב והיה חלק חשוב מהקבוצה שזכתה בגביע המדינה בעונה שעברה. בספטמבר האחרון פלקושצ'נקו אף זכה לזימון בכורה לנבחרת ישראל.

סוכנו עו"ד שחר גרינברג: "זה לא היה קל, אתם יודעים ומכירים את הנושא מקרוב, למעלה משנה אנחנו חותרים להגיע למעמד הזה. אני שמח שלמרות הכל, בסופו של דבר יואב קיבל החלטה נכונה לשדרג את מקסים, וכן לקבוע תג מחיר ריאלי לשחרור השחקן במידה ותבוא הצעה קונקרטית. אני יכול להגיד בפה מלא שיואב הוא זה שהתעקש עוד בתחילת הדרך שמקסים צריך לשחק, הוא זה שהלכה למעשה ראה שיש לו ביד שחקן עם פוטנציאל אדיר ועל זה מגיעה לו תודה גדולה, הוא והאוהדים האדומים הרוויחו שחקן נפלא, עכשיו רק נשאר שמקסים יוכיח לכולם שהוא בדרך למימוש הפוטנציאל שלו".

עוד בנושא:

הפועל חיפה והפועל באר שבע נפרדו ב-4:4 פנטסטי
שרון מימר מרוצה: "חזרנו מבור, יותר מפעם אחת"

שחקן הפועל חיפה מקסים פלקושצ'נקו. קובי אליהו
נשאר בחיפה. מקסים פלקושצ'נקו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully