וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לשולחן, בלי לראות את הכדור: חבטת הפינג פונג הכי מדהימה אי פעם

6.12.2018 / 0:17

כריסטופר צ'ן הוא רק בן 15 וכבר הפך לכוכב רשת אחרי שמעל למיליון איש צפו במשחק שלו בנורבגיה שבו הוא הצליח להציל כדור אבוד למרות שמעד ושכב מתחת לשולחן. "היה לי מזל, זה קורה פעם בחיים", אמר. צפו בסנסציה

צילום מסך

כריסטופר צ'ן בן ה-15 היה שחקן טניס שולחן אלמוני לחלוטין בנורבגיה, עד שמשחק אחד במסגרת המועדון שלו טרונדהיים ב-25 בנובמבר הפך אותו לכוכב רשת של ממש. חן שיחק מול יריב מקומי במסגרת משחק בליגה השנייה בנורבגיה ותועד כשהוא מציל כדור בלתי אפשרי אחרי שהוא מעד ונשכב על גבו מתחת לשולחן. יריבו, שהיה המום שהוא הציל את הכדור הזה בלי בכלל לראות אותו, הצליח להתעשת וניצח את הנקודה, אבל צ'ן הפך לכוכב של ממש כאשר מעל למיליון איש כבר צפו בווידאו של הקטע מהמשחק שצולם והועלה לרשת.

עוד בנושא:

הצצה לטורניר הטניס היוקרתי והסקסי ביותר בעולם - שתוכלו להתארח בו תמורת 50 אלף דולר ללילה
האסון הגדול הפך ביזארי: ההתאחדות גילתה שהשחקן ה'מת' חי וקיים

גיף הצלה מדהימה בטניס שולחן. צילום מסך
הצלה פשוט מדהימה/צילום מסך

"זה היה מזל, בלי שום צל של ספק", אמר צ'ן, "זה קורה פעם בחיים ואין סיכוי שאצליח לעשות זאת שוב. לא חשבתי על כלום, שכבתי מתחת לשולחן וחשבתי שהכדור אבוד אז רק רציתי לעשות משהו שחשבתי שהוא מצחיק, אבל באופן מדהים הכדור פגע במחבט שלי. שמעתי רעש של מחיאות כפיים ואז הבנתי שהצלתי את הכדור, זה מטורף".

למרות שהוא הפסיד את הנקודה הזו, חן ניצח את המשחק באופן חלק עם 0:3 במערכות, וחשוב מכך, הילד בן ה-15 הפך להיות מפורסם בעולם ובעיקר בנורבגיה בזכות אחת המכות המדהימות בתולדות הענף, חבטה שגם בסין ויפן היו מתגאים בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully