וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לטורניר הטניס היוקרתי והסקסי ביותר בעולם - שתוכלו להתארח בו תמורת 50 אלף דולר ללילה

29.11.2018 / 9:55

טורניר הטניס היוקרתי Necker Cup ייערך השנה באי הפרטי של המיליארדר ריצ'רד ברנסון שנמצא באיי הבתולה הבריטיים. הטניסאיות הנחשקות ג'יני בושאר וקרוליין ווזניאקי כבר הבטיחו את השתתפותן בטורניר - ולכם החוויה לצפות בהן תעלה 50 אלף דולר ללילה

2017 Necker Cup presented by Metal Highlight Video

אנחנו מקווים שאתם קשורים איכשהו לאיש העסקים הבריטי ריצ'רד ברנסון, אחרת אתם רק יכולים לחלום על לקחת חלק בטורניר הטניס היוקרתי והסקסי ביותר בעולם. ל-Necker Cup, אירוע עילית שייערך באי הפרטי של המיליארדר באיי הבתולה הבריטים, הוזמנו על חשבונו רק שחקני טניס. חלקם שחקני על, מהעבר ומההווה, ואחרים חובבנים שרוצים להוכיח לאחרים ולעצמם שגם הם יכולים להתברג לראש הטבלה.

האי היוקרתי של ברנסון, אותו רכש ב-1978, הוא אחד מאתרי הנופש היוקרתיים ביותר בעולם, עם כ-100 אנשי קייטרינג שעובדים עבור עד 34 אורחים. אם תרצו ליהנות מלילה במקום הזה, תצטרכו לשלם לא פחות מ-50 אלף דולר. מי שכבר זכו ליהנות מכל הטוב הזה הם הסלבריטאים הארי סטיילס, מריה קארי, רון ווד וברק אובמה שהתארחו בעבר על האי הנחשק. מאחר שברנסון, שהונו מוערך בקרוב ל-5 מיליארד דולר, מעולם לא הסתיר את חיבתו לטניס - הוא הציע בשמחה לארח אצלו את טורניר הטניס הגדול בעולם - עם שמות גדולים כמו ג'יני בושאר וקרוליין ווזניאקי.

ריצ'רד ברנסון חובב טניס גדול בעצמו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully