וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות מצמררת בחקירת רצח הכדורגלן הברזילאי: איבר מינו נתלש כשהיה בחיים

27.11.2018 / 11:59

תיק הרצח של הכדורגלן דניאל קוראה פרייטס רחוק מלהיסגר: ממצאים חדשים מראים שהקורבן היה בחיים כשרוצחו, אדיסון בריטס, תלש לו באכזריות את איבר מינו ואשכיו והשליך אותם על העץ. במשטרה מאשימים גם את אשתו של הרוצח שיכלה למנוע את הרצח ובחרה שלא

Focuson

בסרטון - הזירה בה נמצאה הגופה

פרשת הרצח המחריד של הכדורגלן הברזילאי דניאל קוראה פרייטס ממשיכה להכות גלים בעולם - וכעת פורסם שהשחקן עדיין היה בחיים כשרוצחו סירס אותו באכזריות לאחר שטען כי ניסה לאנוס את אשתו. למי שלא מעודכן בפרטי הפרשה, איש העסקים אדיסון בריטס הודה ברצח הכדורגלן בן ה-24 לאחר שמצא אותו במיטה לצד אשתו, כריסטיאנה. לדבריו, הוא הכה אותו, הרים אותו לתא המטען ברכב והסיע אותו ליער שם שיסף את גרונו וחתך את איבר מינו ואשכיו - והותיר את גופתו ביער.

חקירת הרצח נמשכת, אולם החוקרים כבר הגיעו למסקנה שיש להעמיד לדין את אדיסון באשמת רצח ברוטלי ואת אשתו בת ה-35 על שיתוף פעולה, הונאה פרוצדורלית וכפייה על עדים. התובע, ג'ואהו מילטון סאלס מסר בתגובה ל- Globo TV: "בעקבות ניתוח ממצאי החקירה, המסקנה אליה הגעתי הייתה שהרצח הזה מעולם לא היה מתרחש ללא מעורבותה של כריסטיאנה". בחקירה נמצא שהשחקן שלח תמונה לחברים בקבוצת וואטסאפ, בה הוא נראה שוכב במיטה לצד כריסטיאנה, כשהיא לכאורה ישנה, או מעולפת והודעת טקסט בה נכתב "אני הולך לאכול את האמא של ילדת יום ההולדת", כביטוי לאקט מיני. לא ברור אם דניאל אכן תכנן לשכב עם כריסטיאנה או שמדובר בבדיחה ששיתף עם חבריו. התובע הוסיף: "כריסטיאנה לכאורה גרמה לשחקן להאמין שהבדיחה (התמונה שצילם לצידה) תהיה בלתי מזיקה בנסיבות בהן צולמה, אולם כשבעלה נחשף אליה הוא איבד את קור הרוח וביצע את הרצח. כריסטיאנה ידעה על אופיו של בעלה ועל אישיותו האלימה. כשהוא החל לפעול באלימות שהסתיימה במותו של דניאל, אנו מאמינים שהיא לא ניסתה לעצור אותו". עורך הדין של המשפחה, קלאודיו דאלדון, הכחיש את הטענות שכריסטיאנה מעורבת ברצח ואמר: "כריסטיאנה ניסתה למנוע את התקיפה. יותר מעד אחד שמע אותה קוראת לעזרה כדי למנוע את הפשע".

הכדורגלן הברזילאי שנרצח, דניאל קוריירה פרייטס.
הכדורגלן דניאל קוראה פרייטס, רוצחו אדיסון בריטס ואשתו כריסטיאנה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully