וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווידוי: רצחתי את הכדורגלן וחתכתי את אשכיו לאחר שניסה לאנוס את אשתי

6.11.2018 / 8:31

התפתחות דרמטית בפרשת רצח הכדורגלן בברזיל: הנרצח שלח תמונה מפלילה, האבא השתולל והיכה למוות, הבת מכחישה קשר רומנטי

הכדורגלן הברזילאי שנרצח, דניאל קוריירה פרייטס.
מימן: החשוד ברצח ואשתו. משמאל: הנרצח

התפתחות דרמטית בפרשת רצח הכדורגלן בברזיל: איש העסקים שלכאורה רצח את הכדורגלן דניאל קוראה פרייטס טוען כי הוא עשה זאת אחרי שגילה שהשחקן מנסה לאנוס את אשתו.

הגופה של קשר סאו פאולו נמצאה מושחתת לחלוטין, כשאשכיו נתלשו מגופו. החשודים הם אדיסון בריטס, 38, אשתו כריסטינה ובתם בת ה-18 אלנה. לטענת אדיסון, הוא מצא את הכדורגלן בן ה-24 מנסה לאנוס את אשתו ביום ההולדת של הבת.

"קוראה נכנס לחדר, התפשט ונעל את הדלת", אמר אדיסון, החשוד, "דפקתי על הדלת, הוא לא פתח, פרצתי אותה, וראיתי אותו שוכב מעל אשתי בזמן שהיא צעקה והתחננה לעזרה. עשיתי מה שכל גבר היה עושה, כי האישה הזאת לא הייתה אשתי, אלא כל אישה בברזיל. זו יכולה הייתה להיות האישה שלך, הבת שלך, האמא שלך. הפעם זו הייתה אשתי, כריס, לה אני נשוי כבר 20 שנה.

"התקשורת ממציאה המון דברים. לאשתי מעולם לא היה כלום עם דניאל, בטח שלא לבת שלי. תמיד יש שמועות, אבל האמת תתגלה. אני יודע מה עשיתי, אני רוצה שכולם יבינו מה עשיתי על מנת לשמור על המשפחה שלי ועל אישה שבירה. כשזרקתי אותו משם, הטחתי אותו על הרצפה ועצרתי את החלאה המטונפת הזאת מלאנוס את אשתי". חברים של אדיסון ניסו לעצור אותו מלתקוף את הכדורגלן, אבל לא הצליחו להשתלט על האיש הזועם.

הכדורגלן הברזילאי שנרצח, דניאל קוריירה פרייטס. צילום מסך
קוראה והתמונה עם האמא/צילום מסך

על פי הדיווחים בברזיל, קוראה הוזמן למסיבת יום ההולדת של הילדה. בזמן המסיבה הוא שלח הודעה לחבר שבה אמר שהוא הולך "לאכול את האמא של ילדת יום ההולדת", כביטוי לאקט מיני. כמו כן התפרסמה תמונה של קוראה שוכב לצד האמא, כשהיא לכאורה ישנה, או מעולפת, ושלח אותה לחבר. אותו חבר הזהיר אותו שייפגע אם ימשיך בזממו.

גם הבת של אדיסון סיפרה כי שמעה צעקות מהחדר, ושכשהם נכנסו לחדר - הכדורגלן לא אמר מילה כשנתפס. היא סיפרה שהיא פגשה את קוראה לפני שנה, אבל "לא היה בינינו כלום".

על פי ההערכות, הוא הוכה למוות לבית, לפני שגופתו הושלכה ועברה את ההתעללות. המשטרה ממשיכה בחקירה. מדובר בכדורגלן שהושאל מסאו פאולו לסן בנטו מהליגה השנייה באיטליה.

עוד באותו נושא

כדורגלן ברזילאי רצח את מאמנו לשעבר אחרי שהם קיימו יחסי מין

לכתבה המלאה
הכדורגלן הברזילאי שנרצח, דניאל קוריירה פרייטס.
פרייטס עם בנות המשפחה
פרשת הכדורגלן הברזילאי שנרצח, דניאל קוריירה פרייטס. בתמונה: הבת של הרוצח.
תומכת בגרסה של אביה. הבת
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully