וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן ברזילאי רצח את מאמנו לשעבר אחרי שהם קיימו יחסי מין

מתאוס רודריגס בן ה-20 סיפר לחוקרים שהוא פרש מכדורגל והתחיל לעבוד בזנות. מפגש מיני עם מאמנו לשעבר, ארמנדיניו, הסתיים בסירוב של האחרון לשלם לחניכו לשעבר ובדקירתו למוות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאוס רודריגס החשוד ברצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדורגלן ברזילאי הודה ברצח מאמנו לשעבר אחרי שהשניים קיימו יחסי מין. מתאוס רודריגס בן ה-20 נעצר בשבוע שעבר ובמהלך החקירות, הודה ברציחתו של ארמנדו מרטינס. האחרון, שידוע בשם ארמנדיניו, הוא מאמן נוער שאימן את רודריגס במשך שנתיים באקדמיה של אינטרפורטו מהליגה הרביעית בברזיל.

ארמנדיניו נרצח בתחילת נובמבר וגופתו התגלתה על ידי אחותו. המשטרה בעיר פורטו נסיונאל חקרה את המקרה במשך יותר משבועיים, עד שקבעה שרודריגס הוא החשוד העיקרי. בינתיים הכדורגלן נמלט מהאזור, אך לבסוף נעצר בעיר אחרת במדינת טוקנטינס.

בחקירתו, רודריגס הודה שדקר את ארמנדיניו פעמיים; פעם אחת בכתף ופעם שנייה בצוואר. הוא סיפר לחוקרים שהוא החליט לפרוש מכדורגל אחרי שחוזהו לא חודש והתחיל לעבוד בזנות. הוא נפגש עם מאמנו לשעבר והם קיימו יחסי מין, שלאחריהם ארמנדיניו סירב לשלם. בין השניים התלהט ויכוח שבסופו רודריגס נטל סכין ודקר את המאמן למוות.

ההתאחדות לכדורגל של מדינת טוקנטינס הוציאה הודעה אחרי מותו של ארמנדיניו, בה נכתב: "אנחנו אסירי תודה על הזמן שהוא חי לצדנו. הוא יזכר תמיד בזכות המקצוענות, הכנות, הנאמנות, הרגישות והחוכמה שלו, שסייעו לכדורגלנים צעירים לפתור קונפליקטים".

  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully