וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ולנסיה עלתה בקושי לשמינית הגמר, הקהל הגיב בבוז

בטשואיי העניק לעטלפים 0:1 ביתי על אברו מהליגה השלישית, בהופעה רעה שהכעיסה את 23 אלף הצופים. איטליה: בולוניה תפגוש את יובנטוס בשמינית

מישי בטשואיי שחקן ולנסיה. GettyImages
הכול הולך קשה. מישי בטשואיי/GettyImages

ולנסיה צלעה הערב (שלישי) לעבר שמינית גמר גביע המלך, לאחר שניצחה בקושי 0:1 את אברו מתחתית הליגה השלישית והשלימה 1:3 בסיכום. הקהל במסטאייה (יותר מ-23 אלף צופים) לא אהב את ההופעה של שחקניו והגיב בבוז למהלכים רבים, עד שטוני לאטו בישל בדקה ה-59 למישי בטשואיי הבלגי שנגח פנימה. ולנסיה חזרה בכך למסלול הניצחונות אחרי הפסדי החוץ ליובנטוס בליגת האלופות ולריאל מדריד בליגה, כשביום שבת היא תארח את סביליה לקרב מסקרן.

חטאפה עשתה את זה קל יותר, עם 1:5 ביתי (2:7 בסיכום) על קורדובה מתחתית הליגה השנייה. אנחל כיכב עם שלושער (42 בפנדל, 78 ו-80) וגם פורטיו (18) ורוברט איבנייס (49) מצאו את הרשת. אייטמי ארטילס צימק (70). לגאנס עברה את ראיו וייקאנו עם 0:1 בחוץ משער עצמי של אמיליאנו ולאסקס (17) כשהפורטוגלי בבה החטיא פנדל (33) עבור המארחת שהפסידה 4:2 בסיכום.

ריקרדו אורסוליני שחקן בולוניה. GettyImages
בשלב הבא ישחק מול יובנטוס, המחזיקה בכרטיסו. ריקרדו אורסוליני/GettyImages

גם באיטליה נערכו הערב משחקי גביע במסגרת הסיבוב הרביעי, כשבולוניה סידרה לעצמה דייט עם יובנטוס בשמינית הגמר אחרי 0:3 על קרוטונה שירדה לסרייה B. ריקרדו אורסוליני, שחקן נבחרת איטליה הצעירה, כיכב עם צמד בדקות 40 ו-67, ובתווך בישל לדייגו פלצ'ינלי בדקה ה-56. יורדת אחרת, בנבנטו, תפגוש את אינטר בשמינית הגמר אחרי 0:1 על צ'יטאדלה משער של המחליף פיליפו בנדינלי בדקה ה-77.

סמפדוריה תשחק בשלב הבא מול מילאן, אחרי שגברה 1:2 במראסי על ספאל. סרג'יו פלוקארי אמנם העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-34, אבל גרגואר דפרל השווה בדקה ה-45 מבישול של יקוב ינקטו הצ'כי, שהכין לאחר בלגן ברחבה גם את שער הניצחון של דויד קובנאצקי הפולני בדקה ה-82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully