וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורבן מאייר פורש מאימון בשל בעיות בריאות

המאמן המעוטר של אוהיו סטייט, שזכה במילניום הנוכחי בשלוש אליפויות והדריך בעבר את אלכס סמית' וטים טיבו, יעזוב בגיל 54 בלבד, מיד לאחר הרוז בול בו הבאקאייז ישחקו ב-1 בינואר מול וושינגטון

אורבן מאייר מאמן אוהיו סטייט. AP
זכה להשלים מעגל ב-2012. מאייר/AP

אורבן מאייר, אחד המאמנים המוצלחים והמעוטרים בתולדות פוטבול המכללות, הודיע היום (שלישי) כי העונה הנוכחית תהיה גם האחרונה שלו ומיד לאחר הרוז בול, בו תפגוש המדורגת 6 אוהיו סטייט ב-1 בינואר את וושינגטון, הוא יפרוש מאימון בעקבות בעיות בריאות שמלוות אותו שנים ארוכות ויעביר את השרביט בבאקאייז למתאם ההתקפה ריאן דיי.

מאייר, שנולד באוהיו, למד באוניברסיטת אוהיו סטייט וגם עבד עבור קבוצת הפוטבול בראשית ימי קריירת האימון שלו, באמצע שנות השמונים. המשרה הראשונה שלו כמאמן ראשי הייתה ב-2001, בבאולינג גרין ומשם התקדם ליוטה (עם אלכס סמית', שהפך לבחירה 1 בדראפט) ולפלורידה גייטורס (עם טים טיבו), אותה הוביל לזכייה בשתי אליפויות מרשימות ב-2006 ו-2008.

ב-2012 הוא סגר מעגל וחזר לאמן את הבאקאייז, הפעם כמאמן ראשי. הוא הוביל אותם לזכייה בפלייאוף פוטבול המכללות הראשון שנערך, ב-2014, עם ניצחונות על אלבמה ואורגון ובסך הכל, עומד כרגע על מאזן 9:92 עם אוהיו סטייט, כולל 4:54 בתוך חטיבת הביג 10. מאייר נחשב לאחד ממשכללי התקפת ה"ספרד" במכללות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully