וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שעמד לשימוע: רפי מנקו רוצה להמשיך בהפועל תל אביב

4.12.2018 / 10:22

האדומים הבהירו לשחקן כי הם מעוניינים לסיים את ההתקשרות עמו, אך זה הביע רצון להמשיך עד לסיום העונה. גם בצוות המקצועי מעוניינים שימשיך. רשם מתחילת העונה 6.9 נקודות ו-2.9 ריבאונדים למשחק

one

שחקן הפועל תל אביב רפי מנקו צפוי להמשיך להתאמן כרגיל בקבוצה, למרות רצון הנהלת המועדון לשחרר אותו. מנקו הוזמן אתמול (שני) לשימוע בפני יו"ר המועדון רמי כהן וחבר ההנהלה ידידיה רפפורט במהלכה באו בטענות על יכולתו החלשה וניסו במהלך זה להפטר מהחוזה שלו. מנקו הבהיר לאנשי הקבוצה כי הוא מעוניין להמשיך.

התקווה של אנשי הפועל תל אביב היא כי מנקו יסכים בסופו של דבר לעבור לאחת הקבוצות שמעוניינות בו, כשהחל מאמש מספר קבוצות בדקו אפשרות לקלוט אותו. אם לא, בפני הקבוצה עומדות שתי אפשרויות - לתת למנקו להמשיך כרגיל או לשחררו ולשלם את מלוא שכרו עד לסיום העונה. כזכור, בקיץ החליטו בהפועל תל אביב לממש את האופציה על מנקו לעונה נוספת.

רפי מנקו שחקן הפועל תל אביב מאוכזב. קובי אליהו
רוצה להמשיך. רפי מנקו/קובי אליהו

אחר פתיחת העונה החלשה של הקבוצה הוחלט לבצע לאחרונה שינויים, כשדאלאס מור וג'ונתן הולמס שוחררו ואת מקומם תפסו ריצ'רד האוול וג'רל מקניל. בשלב הזה בקבוצה לא הגיעו לסיכום כספי על שחרורו של הולמס, בעוד מור חזר לליגה האיטלקית.

מנקו (24, 2.00) רשם מפתיחת העונה 6.9 נקודות ו-2.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונה שעברה, אז הגיע להפועל תל אביב, רשם 8.6 נקודות ו-4.7 ריבאונדים, כשבחלק האחרון של העונה הוא מהמצטיינים ומהשחקנים שהובילו את הקבוצה לפיינל פור.

  • עוד באותו נושא:
  • רפי מנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully