וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנטר המוסר הכי גדול ב-30 שנה: ב-NBA מתמוגגים מניקולה יוקיץ'

הפנומן הסרבי מסר 15 אסיסטים בטורונטו, ב-NBA כבר משווים אותו לגדולים מכולם, ג'מאל מארי: "אין משהו שהוא לא מסוגל לעשות". וגם: קובי בריאנט מקניט את גולדן סטייט

דנבר התארחה אמש (שני) באחד האולמות הקשים ב-NBA אצל טורונטו החזקה והשיגה ניצחון מרשים מאוד, 103:106. הנאגטס איבדו כבר ברבע הראשון את הטופ סקורר שלהם גארי האריס שנפצע אחרי תשע דקות, אבל בכל זאת הצליחו לנצח ולהיצמד לקליפרס בראשות המערב. איך הם עשו את זה? התשובה היא ברורה - ניקולה יוקיץ'. הסנטר הסרבי שהלך ושדרג את עצמו מעונה לעונה, הפך השנה לחיית משחק והלילה נתן אולי את משחקו הטוב ביותר עם טריפל דאבל נהדר של 23 נקודות, 11 ריבאונדים ו-15 אסיסטים.

עוד בנושא:

יוקיץ' כיכב עם טריפל דאבל, דנבר הרשימה עם ניצחון בטורונטו
שיקגו פיטרה את פרד הויברג, ג'ים בוילן יחליפו

ניקולה יוקיץ' דנבר מול סרג' איבקה טורונטו. רויטרס
מועמד ל-MVP? ניקולה יוקיץ'/רויטרס

יוקיץ', שחילק כמה אסיסטים פשוט מדהימים, הוא הסנטר היחיד ב-30 השנים האחרונות שרושם 15 אסיסטים במשחק בודד. וזה אפילו לא השיא שלו השנה. בחודש שעבר הוא רשם 16 אסיסטים ב-29 דקות בלבד מול יוטה וזה המשחק השישי העונה שבו הוא רושם מספרים כפולים בטור האסיסטים.

"אני לא יודע", אמר יוקיץ' שנשאל איך זה שהדברים הלכו לו כל כך בקלות נגד טורונטו, "החבר'ה קלעו את הזריקות שלהם, אני מסרתי ושיחקנו טוב. יש לנו ספסל טוב, כל מי ששיחק עשה משהו טוב במשחק, קצת מכל דבר".

"הוא עושה הכול", פרגן ג'מאל מארי, שקלע 21 נקודות, 7 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, "הוא מוסר, לוקח ריבאונדים ומטפל בכדור. אין שום דבר שהוא לא יכול לעשות, חוץ מלקפוץ".

סטף קרי גולדן סטייט מול טריי יאנג אטלנטה. רויטרס
סטף קרי שומר על יורשו הפוטנציאלי/רויטרס

סטף קרי מסיר חלודה

משחק החזרה של קרי מהפציעה נגד דטרויט היה די עגום. הלילה, כוכב גולדן סטייט, פתח בסערה עם 18 נקודות ברבע הראשון בדרך ל-30 נקודות ב-29 דקות בניצחון הקליל מול אטלנטה החלשה. לווריירס היה קשה מאוד בלי הכוכב שלהם שסבל מפציעה בקרסול והחמיץ תשעה משחקים. גם קווין דוראנט שסחב את הקבוצה על גבו בזמן היעדרותו של קרי, הודה: "עם סטף ההתקפה שלנו כל כך זורמת ואם הוא קולע 18 נקודות ברבע הראשון, אז זה עוזר מאוד לפתוח את המשחק בצורה טובה".

קרי פגש את מי שאמור להיות היורש שלו בעתיד, טריי יאנג מאטלנטה. על כך אמר כוכב גולדן סטייט: "זה כמו שאני הייתי רוקי והשם של סטיב נאש עלה כהשוואה הרבה פעמים. צריך לכבד את זה ולהבין שזה מחמיא, אבל בסופו של דבר זה לא הולך לעזור לך בליגה, אתה צריך להוכיח ולנצל את ההזדמנות שאתה מקבל. טריי לא צריך להיות אף אחד, אלא רק להיות עצמו".

לברון ג'יימס, קובי בריאנט. AP
אופטימי לגבי העתיד של הלייקרס. קובי בריאנט/AP

המעבר המתוקשר של לברון ג'יימס ללייקרס בקיץ, הפיח תקוות מחודשות בקרב אוהדי הלייקרס שהנה, המועדון יחזור לקדמת הבמה אחרי שלא היה שם מאז ימיו הגדולים של קובי בריאנט שפרש לפני שנתיים וחצי. אמש, כוכב העבר האגדי של הקבוצה דיבר באירוע שנתי שנערך בסטייפלס סנטר, ודיבר בעיקר על העתיד הוורוד שמצפה למועדון לדעתו.

"יש לקבוצה שחקנים מוכשרים ורוב (פלינקה הג'נרל מנג'ר) חיבר אותם ביחד בגמישות מדהימה. הם יעלו על דרך המלך. תהנו מהמסע הזה כי אנחנו נהיה האלופים שוב לפני שתדעו על כך, ואז אנחנו נצחק על אוהדי הווריירס, שהגיחו פתאום משום מקום".

על לברון ג'יימס, אמר: "להגיע לכאן, לארגון חדש ולעיר חדשה, זה לא משהו חדש עבורו. הזרקורים תמיד עליו, והוא תמיד נמצא במבחן. ההבדל הוא לדעתי שכאן יש הרבה שחקנים מוכשרים, כולם צעירים והחוכמה היא להוציא מהם את המקסימום ולחבר אותם ביחד כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully