וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אולנארה ירק לקלינגר בפנים, אי אפשר לסמוך עליו"

4.12.2018 / 9:29

בקבוצה מהבירה ממשיכים לבקר את הניגרי הסורר: "קלינגר לא יחזור על הטעות איתו". בריהון וצעירי עשויים לפתוח נגד מכבי נתניה

צילום מסך

בבית"ר ירושלים ממשיכים לבקר את החלוץ ארון אולנארה, שהורחק בהפסד להפועל רעננה ביום ראשון ולא יעמוד לרשות המאמן ניר קלינגר במשחק הבית מחר נגד מכבי נתניה (רביעי, 21:00, ספורט 5). "אולנארה ירק לקלינגר בפנים", אמרו במועדון, "אחרי כל מה שהיה איתו לאחרונה, כולם ישבו לקלינגר על הראש שישעה אותו ובכלל לא ילביש אותו נגד רעננה. ניר נתן לו הרכב וראיתם איך הוא התנהל. אי אפשר לסמוך עליו וניר לא יחזור על הטעות הזאת".

קלינגר יידע רק אחרי האימון המסכם היום מהו הסגל שיעמוד לרשותו. מעבר לאולנארה המורחק, דוד קלטינס סובל מפריקה בעצם הבריח ולא צפוי לשחק, בעוד עידן ורד ואנתוני וארן עדיין אינם כשירים ב-100 והם בספק גדול. דודו גורש סובל מדלקת בגיד ואיתמר ניצן ימשיך לקבל קרדיט בשער. הבשורות הטובות אתמול הגיעו מכיוונם של מיקי סירושטיין ואור אינברום, שערכו אימון חלקי ועשויים להיכלל בסגל. יעקב בריהון ולירוי צעירי נמצאים בתמונת ההרכב ויכול להיות שגם עוז ראלי יקבל דקות משחק.

בבית"ר התלבטו אם לקיים את מסיבת העיתונאים אתמול, אך בסופו של דבר החליטו שלא לשנות את התכניות בגלל ההסתבכות בתחתית. יחד עם זאת, בבירה הודו: "המועדון מוביל את הקבוצה ולא להיפך, אך אם הקבוצה לא תעשה את השינוי ותתרומם יהיה קשה למנף דברים גם ברמת מועדון. ספונסר, לוגו ומועדון אוהדים זה דבר חשוב והכרחי, אבל הצלחת הקבוצה היא הכוח המניע של העסק הזה".


עוד בנושא

איינבינדר בכה בחדר ההלבשה: "כולם פה זבלים, גם אני"
חוגג במסע"ת: "לא היינו צריכים לברוח מהקהל כמו עכברים"
4 נקודות מהקו האדום: בית"ר הפסידה לראשונה בהיסטוריה לרעננה

ארון אולנארה שחקן בית"ר ירושלים מורחק. יוסי ציפקיס
"כולם ישבו לקלינגר על הראש שישעה אותו לפני המשחק". אולנארה אחרי ההרחקה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully