וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה נשארה בעניינים עם ניצחון על וושינגטון

האלופה לא התרגשה מטאצ'דאון של 90 יארד שסיפק אדריאן פיטרסון וגברה 13:28 על הרדסקינס, כאשר כעת המאזן של שתי הקבוצות עומד על 6:6 והן בפיגור של משחק מדאלאס. קולט מקוי נפצע, מארק סאנצ'ז נכנס אצל האורחים

שחקני פילדלפיה איגלס. AP
ערב מוצלח בפילדלפיה/AP

המחזור ה-13 ב-NFL ננעל הלילה (בין שני לשלישי) עם ניצחון קריטי של האלופה פילדלפיה, 13:28 בבית מול היריבה ל-NFC מזרח וושינגטון. בעקבות התוצאה הזו, שתי הקבוצות במאזן 6:6 כעת ובפיגור של משחק אחד מדאלאס.

דרייב פתיחה ארוך ומוצלח נמשך חצי מהרבע הראשון והסתיים בטאצ'דאון יפהפה שתפס גולדן טייט, מה שהעלה את האלופה ל-0:7, אלא שהסקינס ענו בענק. אחרי שהקוורטרבק קולט מקוי נפצע ונטש ואת מקומו תפס לא אחר מאשר מארק סאנצ'ס, המהלך הראשון היה ריצה של אדריאן פיטרסון ל-90 יארד, הטאצ'דאון הארוך בקריירה שלו, מה שקבע 7:10 לאורחים.

הצרות של פילי נמשכו כאשר בדרייב הבא היא נעצרה בדאון רביעי על קו ה-1 של וושינגטון, אבל מאותו רגע הכל השתנה. דארן ספרולס (שלא שיחק מהמחזור הראשון) מצא את האנדזון 1:46 להפסקה אחרי דרייב קצר ומהיר ולמרות ששער שדה של הרדסקינס עוד צימק ל-14:13 במחצית, זה גם היה הסוף שלהם. בשניות הראשונות של הרבע האחרון ג'ורדן מת'יוז תפס כדור באנדזון ויחד עם ההמרה ושני שערי שדה, האיגלס ברחו לניצחון נינוח.

קרסון וונץ נראה טוב עם 306 יארד, צמד טאצ'דאונים ואיבוד לג'וש נורמן עם כדור שזרק לכיוון האנדזון. גולדן טייט תפס 85 יארד וטאצ'דאון, זאק ארץ עוד 85 וכמות דומה רץ ג'וש אדאמס. מקוי סיים עם 4 מ-4 ל-50 יארד לפני שיצא, סאנצ'ס עם 100 יארד ואיבוד. פיטרסון רץ ל-98 יארד, רובם באותו מהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully