וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל נשים: טריפל-דאבל ראשון לצ'לסי הופינס, אשדוד דרסה את בני יהודה

האלופה הביסה 48:94 במשחק הראשון מאז פיטורי דן ענבר. אורנה אוסטפלד עם ניצחון נוסף כמאמנת, אליצור חולון ממשיכה ללהוט

צ'לסי הופקינס שחקנית מכבי אשדוד. ברני ארדוב
לא סתם היא זכתה לכינוי ראסל ווסטברוק של כדורסל הנשים. הופקינס/ברני ארדוב

קצת חבל שזה נערך בזמן שנבחרת ישראל בגברים שיחקה מול גאורגיה במוקדמות גביע העולם, אבל כך או אחרת נערך הערב (שני) המחזור השישי בליגת העל לכדורסל נשים. לראשונה זה זמן רב עדן ענבר שפוטר לא עמד על הקווים באשדוד, שדרסה גם כך. אורנה אוסטפלד המשיכה בתנופה עם ניצחון שני לא.ס. רמת השרון ועוד מול הצ'ילבה עדני דגן ומכבי רעננה.

אורנה אוסטפלד מאמנת אלקטרה רמת השרון. ברני ארדוב
שני ניצחונות בשני משחקים מאז שאוסטפלד לקחה לעצמה את המושכות. הניסיון והידע משחקים תפקיד/ברני ארדוב

מכבי רעננה - א.ס. רמת השרון 76:72

הרבה דם רע יש בין שני מוחות הכדורסל אורנה אוסטפלד מחד ועדני דגן מנגד. המאמן המוערך אימן בעבר את רמת השרון תחת אורנה אוסטפלד ורחל אוסטורוביץ' ודרכיהם לא נפרדו יפה. הערב שוב פגש עדני את אורנה - הפעם כמאמנת ראשית - והפעם הוא ורעננה הפסידו לרמת השרון. אורנה אוסטפלד מסמנת וי נוסף ומשיגה ניצחון שני ברציפות מאז שירדה אל הקווים במחזור שעבר. בריה גוס להט עם 33 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 חטיפות אצל רעננה, שקיבלה 0 נקודות מהספסל, ליאור גרזון הוסיפה 16 נקודות ו-6 כדורים חוזרים ומאי דיין קלעה 10 וקטפה 5 ריבאונדים. על הלהקה של אורנה אוסטפלד ניצחה בגאון לינה הארפר עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים, סידני וויז הגיעה אל היעד עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים ויעל אהרונוב קלעה 14 נקודות בעוד דרו אדלמן מסיימת עם דאבל-דאבל של 13 נקודות ו-10 ריבאונדים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי אשדוד, עדני דגן. קובי אליהו
כמה שהוא לא רצה להפסיד לאוסטפלד. דגן/קובי אליהו

מכבי אשדוד - בני יהודה 48:94

עדן ענבר פוטר בשבוע שעבר מהאלופה בצעד שהותיר רבים בכדורסל הישראלי המומים אחרי ההצלחה האדירה שחוותה הקבוצה עם המאמן. למרות זאת, מכבי אשדוד לא ממש התרגשה ושיפרה את מאזנה ל-3:3 עם ניצחון קל במיוחד מול בני יהודה. צ'לסי הופקינס, AKA ראסל ווסטברוק של כדורסל הנשים, הוכיחה את הכינוי בענק עם טריפל-דאבל של 11 נקודות, 16 ריבאונדים ו-11 אסיסטים כשהיא מוסיפה גם 3 חטיפות, ויקטוריה ויויאנס קלעה 27 נקודות וקלטה 10 ריבאונדים ודניאל אדאמס האגדית קלעה 23 וקלטה 23 כדורים חוזרים. את בני יהודה האומללה הובילה ג'ני סימס עם 22 נקודות ו-15 ריבאונדים.

אליצור נוה דוד רמלה - מכבי רמת חן 47:53

עם כל הכבוד, ויש המון כזה, זאת תוצאה של כדורסל? של ארבעה רבעים או שלושה? במשחק נטול התקפות הצליחה הקבוצה של אלי רבי לשפר את מאזנה ל-2:4 כשאליסון הייטאוור מובילה אותה עם 17 נקודות, 7 ריבאונדים וגם 5 איבודים, ג'יימי נארד קלעה 13 וקלטה 13 כדורים חוזרים ואלישיה גריי המצוינת קלעה 13 והוסיפה 12 ריבאונדים. אצל המפסידה בלטה כמובן אלכס הארדן (לא, אין קשר לכוכב יוסטון) עם 12 נקודות ו-10 ריבאונדים, קאריזמה פן הנהדרת סיימה עם 11 נקודות ו-11 ריבאונדים וטיירה ראפין פראט קלעה 10 כשקטיה לויצקי מוסיפה 9 נקודות ו-9 ריבאונדים. לירון שרף, שאביו צביקה ידוע כחסיד של משחק הגנה קשוח ובלתי מתפשר, הצליח להנחיל את הערכים האלה בקבוצה שלו, אבל לקלוע 47 נקודות במשחק שלם? זה ממש לא מספיק.

לירון שרף מאמן מכבי רעננה. אודי ציטיאט, מנהלת ליגת העל לנשים,
מה עם משחק ההתקפה? לירון שרף/אודי ציטיאט, מנהלת ליגת העל לנשים

הפועל פתח תקוה - הפועל ראשון לציון 66:89

הקבוצה של גיל סלע הוכיחה פעם נוספת שהיא הנציגה הבכירה של הפועל פתח תקוה בהינתן המצב הרע בו נמצאת קבוצה הכדורגל של המועדון. הפועל פתח תקוה שיפרה את מאזנה ל-2:4 ועשתה זה דרך הרמוניה כשקאדיג'ה קייב קולעת 21 נקודות ומוסיפה 6 ריבאונדים, אלכסיס פטרסון קלעה 20 ופינקה את חברותיה ב-8 אסיסטים, מוניק ריד קלעה 19 נקודות והוסיפה 6 ריבאונדים ו-5 חטיפות, צליל וטורי הייתה טובה עם 14 נקודות, 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. את המפסידה הובילה ג'יליאן אלין עם 17 נקודות ו-23 ריבאונדים, בריאנה ריצ'רדסון קלעה 14, עדי לוקס תרמה 13, אבל ראשון לציון במאזן 4:2.

בנות הרצליה - אליצור חולון 74:57

חולוניה ממשיכה להראות שהיא היא האלטרנטיבה האמיתית למכבי אשדוד ושיפרה את מאזנה ל-1:5 עם ניצחון חוץ מרשים מאוד מול הקבוצה של קורי קאר. שי קלי בלטה אצל המנצחת עם 22 נקודות ו-11 ריבאונדים, ג'ורדן הופר קלעה 21 וקלטה 11 ריבאונדים אצל המנצחת. את בנות הרצליה הובילה כמובן קריסטל ברדפורד עם 18 נקודות, 16 ריבאונדים ולא פחות מ-8 חטיפות, אבל זה ממש לא הספיק מול מוליכת הטבלה.

ג'ורדן הופר שחקנית אליצור חולון. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
ג'ורדן הופר עם עוד הופעה מרשימה/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully