וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה טכנית מנעה את הטיסה, שחקני מכבי תל אביב יחזרו עם הנבחרת

3.12.2018 / 13:33

הצהובים החליטו להוציא מטוס במיוחד כדי להטיס את ארבעת השחקנים שבע שעות לפני שאר חבריהם, אך בשל תקלה טכנית הם לא המריאו

במסגרת ההסדר בין מכבי תל אביב לאיגוד הכדורסל שאפשר את שיתוף ארבעת שחקני הצהובים (ג'ייק כהן, יובל זוסמן, נמרוד לוי וג'ון דיברתולומיאו) במשחק של נבחרת ישראל הערב (שני) נגד גאורגיה הוסכם כי השחקנים של מכבי יחזרו בטיסה מוקדמת יותר משאר שחקני הנבחרת כדי שיוכלו לנוח כמו שצריך לפני האימון ביום שלישי. עם זאת, בגלל תקלה טכנית המטוס שהיה אמור להביא את השחקנים לא הצליח להמריא ונשאר בארץ. לכן, השחקנים יחזרו עם הנבחרת. כלומר, הם ינחתו בישראל מחר בשעות הבוקר המוקדמות.

אלא שמאז ההסכם ביום שבת בצהריים הצהובים התקשו למצוא טיסה בנמצא שתתאים את הצרכים הללו, ובמועדון קיבלו החלטה לא צפויה - מטוס פרטי בן 8 מקומות היה אמור לצאת מהארץ להחזיר את שחקני מכבי תל אביב ישר אחרי המשחק. התכנון היה שאנשי הקבוצה יהיו על המטוס ויצפו במשחק של נבחרת ישראל בטביליסי, ומיד לאחר המשחק יסעו עם השחקנים לשדה התעופה וימריאו בחזרה לישראל. הצפי היה שהם ינחתו בארץ בשעות הלילה, והשחקנים אכן יוכלו לנוח. אולם כל זה רק היה התכנון.

מי שעוד יעמוד לרשותו של המאמן יאניס ספרופולוס באימון מחר הוא הגארד סקוטי ווילבקין שקלע 13 נקודות אמש בהפסד של נבחרת טורקיה למונטנגרו. למרות ההפסד טורקיה הבטיחה את הכרטיס לאליפות העולם בסין, והגארד עשוי ליטול חלק במשחקים בקיץ הבא.

שחקני נבחרת ישראל תמיר בלאט, יובל זוסמן חוגגים. קובי אליהו
יחזור במטוס פרטי. יובל זוסמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully