וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירי הכרטיסים לסופרקלאסיקו מאמירים, גז'ארדו: "גנבו את האוהדים"

כרטיסים לגומלין גמר הליברטדורס שהועתק לברנבאו מוצעים למכירה ב-3,000 יורו, ומאמן ריבר זועם: "הבושה הגדולה בתולדות ארגנטינה"

AP

העתקת גומלין גמר גביע ליברטדורס בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס מבואנוס איירס למדריד ממשיך להסעיר את ארגנטינה. הלילה (בין ראשון לשני), במהלך משחקה של ריבר פלייט מול חימנסיה לה פלטה (1:3 לריבר), האוהדים חרגו ממנהגם ויצאו בגלוי נגד "הבראבראבס" - גרעין האוהדים הקשה של הקבוצה, כשהניפו שלטים בגנותם ברחבי המונומונטל והאשימו אותם בפארסה.

אחרי המשחק, מאמן ריבר מרסלו גז'ארדו תקף דווקא את הקונמבול. "קונמבול גנב את האוהדים, הוא שדד אותם", תקף. "זו החלטה אבסורדית, מבישה. למה שהאוהדים שלנו ייאלצו לטוס אלפי קילומטר ויבזבזו את כל כספם כדי להגיע למשחק שאנחנו אמורים לארח במונומנטל? בגלל שכמה אוהדים התפרעו? בושה וחרפה. יום יבוא וכל הסיפור הזה ייזכר כבושה הגדולה בתולדות הכדורגל הארגטינאי".

האמירות של גז'ארדו מתייחסות בין היתר לחלוקת הכרטיסים למשחק בברנבאו, שייערך ביום ראשון הבא, ה-9 בדצמבר. לכל קבוצה יוקצו רק 5,000 כרטיסים, והיתר יחולקו למארגנים או יוצעו למכירה כללית. זו ככל הנראה דרך טובה עבור הקונמבול כדי לקושש עוד קצת כסף. תחילה מחירי הכרטיסים שהוצעו לקהל הרחב נעו בין 80 ל-22 יורו, אולם רוב האוהדים שרכשו כרטיסים היו ספרדים, וכעת חלק גדול מהם מנסה לספסר בהם כדי לעשות רווח נאה על גבם של האוהדים הארגנטינאים.

ב"מארקה" דווח אמש שאוהדים ארגנטינאים שניסו לרכוש כרטיסים למשחק נדהמו לגלות שהמחירים עומדים על 3,000 יורו לאדם במקרה הטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully