וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בכותרות: מראדונה התעמת עם אוהדים אחרי ההדחה של דוראדוס

המאמן המורחק ישב ביציע וספג קללות מאוהדי סן לואיס שניצחה 2:4 בגמר הפלייאוף על העלייה לליגה הראשונה במקסיקו. לאחר המשחק הוא סגר חשבון. צפו

דייגו מראדונה דוראדוס. רויטרס
מראדונה עצבני ביציע/רויטרס

העונה הביזארית והדי מוצלחת יש לומר של דייגו מראדונה כמאמן דוראדוס המקסיקנית הסתיימה אמש (ראשון) בצורה כואבת מאוד עם הפסד 4:2 (4:3 בסיכום) לאתלטיקו סן לואיס בגמר הפלייאוף על ההעפלה לליגה הראשונה. מראדונה, שישב ביציע במשחק הזה בשל הרחקה, היה קורבן של האוהדים המקומיים שלא הפסיקו להקניט אותו, לקלל את אימו וגם כינו אותו "שמן", כך על פי התקשורת המקומית.

מראדונה, כמו מראדונה, לא נשאר חייב ולאחר המשחק החל להתעמת עם האוהדים המקומיים כפי שאפשר לראות בסרטונים כאן למטה. הארגנטינאי חם המזג החל לקלל את האוהדים במנהרה ובמסדרון של האוהדים הוא גם ניסה להכות באגרופים אוהד מקומי, אך ההמון שהקיף אותו הצליח למנוע ממנו לגלוש לעימות פיזי.

אגב, יש לציין שלמרות הסוף הכואב, מראדונה קיבל שבחים על העבודה שלו אחרי שהגיע לדוראדוס כשהיא היתה בתחתית והוליך אותה עד מרחק נגיעה מההעפלה לליגה הבכירה. אם זה תלוי בו, מראדונה ימשיך בקבוצה שפרסמה בטוויטר לאחר המשחק: "עשינו את זה לפני זה, ונעשה זאת שוב. נחזור חזקים יותר בעונה הבאה". האם זה יהיה עם מראדונה?

מראדונה מתפרע ומשתולל בקללות

וכאן הוא מנסה להכות אוהד/עיתונאי

דייגו מראדונה דוראדוס. רויטרס
מראדונה אמש/רויטרס
אתלטיקו סן לואיס. רויטרס
התמונה שמראדונה לא רצה לראות. סן לואיס חוגגת העפלה לליגה הראשונה על חשבון דוראדוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully