וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההשפלה: מייק מקארת'י פוטר מגרין ביי

אחרי קרוב ל-13 שנים, המאמן שהוביל את הפאקרס לזכייה בסופרבול ב-2010 סיים את תפקידו בעקבות העונה הרעה וההפסד הביתי לאריזונה

מייק מקארת'י מאמן גרין ביי פאקרס. AP
סוף הדרך. מקארת'י/AP

העונה האיומה של גרין ביי פאקרס הגיעה הלילה (בין ראשון לשני) לשפל חדש עם הפסד ביתי 20:17 לאריזונה, אחת הקבוצות החלשות ב-NFL. ההשפלה הזו התבררה גם כקש ששבר את גב הגמל והמאמן מייק מקארת'י פוטר מתפקידו, כאשר הקבוצה צועדת במאזן 7:1:4 ונמצאת בדרך הבטוחה לפספס את הפלייאוף.

ג'ו פילבין, שאימן בעבר את מיאמי ושימש כמתאם ההתקפה של האורזים, יחליף עד לסוף העונה את מקארת'י, שהיה המאמן הראשי של הפאקרס במשך כמעט 13 עונות שלמות. הוא הוביל את הקבוצה לזכייה בסופרבול ב-2010 ולפלייאוף בתשע עונות, כולל שש זכיות ב-NFC צפון. הוא מסיים את תפקידו עם מאזן של 125 ניצחונות, 77 הפסדים ו-2 תוצאות תיקו.

*** קארים האנט, ששוחרר ביום שישי מקנזס סיטי לאחר פרסום סרטון בו הוא נראה מכה אישה במלון בקליבלנד, העניק ריאיון ל-ESPN והודה: "לא משנה מה בדיוק קרה שם, עשיתי טעות. יכולתי לקחת את ההחלטה הנכונה ולמצוא את הדרך להרגיע את המצב. אם הייתה לי ההזדמנות, הייתי מתנצל בפני האישה שהכיתי. לא אמרתי לקבוצה כלום על מה שקרה, כך שאני לא מאשים אותם. המעשים שלי גרמו לזה והצ'יפס עשו את המהלך הנכון".

*** הטייט אנד של קרוליינה, גרג אולסן, נפצע שוב ברגל בה עבר ניתו בעבר והוא גמר את העונה. הפנת'רס הפסידו ארבעה משחקים רצופים ונפלו למאזן 6:6 מאכזב.

*** האנד ההגנתי של בפאלו, ג'רי יוז, התעמת עם אחד השופטים מיד לאחר הפסד הקבוצה במיאמי, 21:17. בסרטון שפורסם נראה יוז צועק על השופט "כלב" ו"אני אתפוס אותך אחר כך", לפני שהוא מורחק מהמקום על ידי אחד מאנשי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully