וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגש, התפרץ, התנצל וייענש: יורגן קלופ פרץ למגרש בדהרה ועורר סערה

מאמן ליברפול דהר על הדשא אחרי ה-0:1 המשוגע של ליברפול בדרבי: "הייתם צריכים לראות את העיניים של אליסון". באנגליה ביקרו את חוסר השליטה, פיקפורד התנצל: "תקרית מוזרה"

מאמן ליברפול יורגן קלופ חוגג מול אברטון. רויטרס
לא הצליח להשתלט על עצמו. קלופ/רויטרס

ליברפול רשמה אתמול (ראשון) את אחד הניצחונות המתוקים שלה בשנים האחרונות, כשגברה 0:1 על אברטון בדרבי. כל ניצחון על היריבה העירונית הוא מהנה, אבל אין ספק הפעם הוא מתוק במיוחד: ליברפול הגיעה למשחק מעט לחוצה אחרי ההפסד שלה בפריס, הרבתה להחמיץ, כמעט שספגה, כבר הרגישה שמנצ'סטר סיטי עומדת לברוח לה בפסגה ולפתוח ממנה פער של ארבע נקודות, אבל אז הגיע המהלך הבלתי צפוי: בדקה ה-96 וירג'יל ואן דייק שלח בעיטה סתמית לעבר השער (כל כך סתמית, שכבר סובב את ראשו וחזר להגנה), הכדור כבר הלך החוצה אבל שוער אברטון ג'ורדן פיקפורד התקשה להדוף אותו מעל למשקוף, הכדור קיפץ שוב על המשקוף, נחת איכשהו על קו השער, ומשם המחליף דיבוק אוריגי נגח פנימה מקרוב כדי לקבוע 0:1 ולהעניק לליברפול ניצחון ענק.

עוד בנושא
אנגליה: 0:1 דרמטי לליברפול מול אברטון משער הזוי בדקה ה-96
עוד באנגליה: 2:4 ענק לארסנל על טוטנהאם בדרבי הצפון לונדוני
ארסנל מהללת את אמרי על הקונצרט בדרבי
אוהד טוטנהאם נעצר אחרי שהשליך בננה על אובמיאנג
צ'לסי תקיים משחק ידידות בארה"ב כחלק מהמאבק העולמי באנטישמיות

יורגן קלופ מאמן ליברפול חוגג. AP
אומר שאם הוא היה יכול להסביר מה הוא הרגיש, הוא היה יכול לעצור את זה. קלופ/AP

מיד אחרי השער, עוד לפני שהשופט שרק לסיום, יורגן קלופ לא הצליח להשתלט על השמחה שלו, ופרץ למגרש. הוא החל לרוץ על הדשא, וקפץ על השוער אליסון. קלופ צפוי להיענש על ההתנהגות שלו בדרבי של המרסיסייד, ובסיום התנצל על הפעולות שלו, הבהיר שלא ניסה להתנהג בצורה לא מכובדת, והסביר את ההתרגשות שהביאה להתפרצות.

"אני חייב להתנצל אחרי המשחק", אמר קלופ במסיבת העיתונאים בסיום, "עשיתי את זה כבר מול מרקו סילבה, כי לא רציתי להיות חסר כבוד. פשוט לא יכולתי לעצור את עצמי. המשחק היה מתוח בצורה שלא תיאמן, לשני השוערים היו הופעות מדהימות, ובסיום היה גול מוזר מאוד. אני יכול רק לדמיין את האכזבה של אברטון, אבל קיבלנו את זה, לקחנו את זה, כך שזה ערב גדול".

קלופ נשאל על התחושות ברגע הזה, ואמר ש"אם הייתי יכול לתאר את התחושה, הייתי יכול להשתלט עליה. זו פעם ראשונה שזה קורה, בגלל המתח הגדול. לא הייתה לי תוכנית לרוץ. כשעצרתי כבר הייתי קרוב לאליסון. הוא היה מופתע, הייתם צריכים לראות את העיניים שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שוער אברטון ג'ורדן פיקפורד הודף רע, ומאפשר לחלוץ ליברפול דיבוק אוריגי לכבוש שער ניצחון. רויטרס
מה קרה לו? פיקפורד/רויטרס
דיבוק אוריגי ליברפול כובש מול אברטון. רויטרס
דוחק. אוריגי/רויטרס
ג'ורדן פיקפורד שוער אברטון. רויטרס
מה יש להגיד. פיקפורד עם חיוך חמוץ/רויטרס

מאמן אברטון מרקו סילבה אמר על החגיגה של קלופ ש"אם אנחנו היינו כובשים את השער הזה והיה לי כזה מזל, ייתכן שגם אני הייתי מגיב בצורה דומה. אבל אמרתי לו שהוא עשה הרבה דברים מדהימים, זה היה יום עם מזל גדול לליברפול. לא ראיתי שם חוסר כבוד מצדו".

דיבוק אוריגי, כובש השער, אמר ש"זו תחושה מדהימה לכבוש שער ניצחון בדרבי", והוסיף ש"יש לנו מאמן מלא תשוקה, מועדון מלא תשוקה, ושחקנים מלאי תשוקה. לפעמים הרגשות משתלטים עליך, ובסופו של דבר, אי אפשר להסתיר שמחה".

עם זאת, קלופ ספג גם הרבה ביקורת. ג'יימי קראגר אמר בשידור "תסתכלו על יורגן קלופ! המקום הזה השתגע!", בעוד הפרשן והמגן לשעבר דני מילס אמר עליו ש"אסור לך להיכנס למגרש, אתה מכיר את החוקים, אתה יודע שזה אסור, זה לא מתקבל על הדעת. לשחקנים אסור להגיב לקהל, אסור להם להוריד חולצה, ולא משנה מה המצב. אתה לא יכול פשוט להגיד 'זה אנפילד'. מה היה קורה אילו הייתה פורצת תגרה בגלל זה?".

בצד השני, ג'ורדן פיקפורד יודע שהשער הזה הוא די באשמתו. "אני אבקש סליחה מאוהדי אברטון, כי אני יודע כמה זה חשוב להם", אמר השוער, "טעויות קורות. הכדור הסתובב, ניסיתי להדוף אותו, והוא פגע במשקוף. זה לא משהו שאפשר ללמוד ולהתאמן עליו, זו פשוט תקרית מוזרה. אתה ממשיך, ומשתפר. אני חזק, ואתגבר על זה".

קלופ מזכיר מי הגיבור האמיתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully