וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור רשם משחק שביעי רצוף ללא שער

מלך שערי הליגה האוסטרית שבת מהבקעה גם ב-0:1 הביתי על אלטאך ולא כבש מאז סוף אוקטובר. סלטיק, ללא ניר ביטון, זכתה בגביע הליגה

אתר רשמי

מונס דאבור רשם הערב (ראשון) משחק שביעי ללא שער במדי רד בול זלצבורג, שניצחה 0:1 את ריינודרף אלטאך במחזור ה-16 בליגה האוסטרית. חלוץ נבחרת ישראל פתח ושיחק 88 דקות בהרכב האלופה, שהגדילה את יתרונה בפסגה בחזרה ל-14 נקודות. טאקומי מינאמינו היפני הכריע בדקה ה-18. דאבור אמנם כבש צמד לרשת גואטמלה במדי הנבחרת, אבל בקבוצה שלו הוא לא כבש בארבעת משחקי הליגה האחרונים, עוד פעמיים בליגה האירופית ופעם אחת בגביע כמחליף. למרות זאת, הוא שומר על מקומו בראש טבלת המבקיעים באוסטריה עם שמונה שערים.

* סלטיק, ללא ניר ביטון הפצוע, זכתה בגביע הליגה הסקוטי לאחר שגברה 0:1 בגמר על אברדין. ריאן כריסטי, קשר נבחרת סקוטלנד, הכריע בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. סקוט סינקלייר החמיץ פנדל בדקה ה-53, אבל זה לא מנע מהירוקים לחגוג תואר שביעי רצוף בעידן ברנדן רוג'רס וניצחון 22 ברציפות במשחקי גביע.

* קני סייף נכנס כמחליף בדקה ה-88, אבל לא הצליח למנוע מאנדרלכט הפסד ביתי ראשון העונה - 1:0 לגנק שנותרה בפסגת הליגה הבלגית ומקדימה את המארחת שבמקום הרביעי בשמונה נקודות.

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
למרות הכול, עדיין בראש טבלת המבקיעים. מונס דאבור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully