וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ המשפטי דורש להרחיק את טי ג'יי קליין מחמישה משחקים

2.12.2018 / 12:19

עו"ד טל אור הגיש כתב אישום נגד המתאזרח של הפועל חולון שלא התייצב לאימוני נבחרת ישראל למרות שהוסבר לו כי שחרור בשל פציעה נעשה רק מול רופא הנבחרת. דורש גם קנס כספי בסך 25 אלף שקלים

one

טי ג'יי קליין, שחקנה של הפועל חולון, יעמוד לוועדת משמעת באיגוד הכדורסל ביום חמישי לאחר שלא התייצב לאימוני הנבחרת בתחילת השבוע שעבר. היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, דורש עונש הרחקה לחמישה משחקי ליגה וכן קנס כספי על סך 25 אלף שקלים.

במכתב התלונה שהעביר מנהל הנבחרת מוטי דניאל לאיגוד נכתב כי: "ביום 23 לנובמבר 2018 העלה השחקן טענה בפני מנהל הנבחרת לפיה קיימת לו פציעה שמונעת ממנו להתאמן וציין שהוא כן משתתף במשחקי הקבוצה. הוא סיפר שעבר בדיקות על ידי רופא קבוצתו - בדיקות שהממצאים שלהם מחחייבים מנוחה. נאמר לו שיש באפשרותו לפגוש את רופא הנבחרת והלה יחליט האם השחקן כשיר להתאמן או שישוחרר מהאימונים הקרובים".

עוד כותב דניאל כי: "למחרת יצר קשר מנכ"ל חולון רועי דבורה אשר סיפר על הפציעה של השחקן. דבורה העלה (לראשונה) את העובדה שאם השחקן פצוע ולא יכול להתאמן הוא יעדיף לנסוע לארצות הברית במהלך הפגרה הקצרה. סוכם בשיחה של דבורה ושלי שרופאי הקבוצה והנבחרת ידברו ביניהם ורופא הנבחרת יזמן את השחקן לבדיקה לפני תחילת מועד האימונים. חובה להזכיר שבאותה שבת קיימה הפועל חולון משחק ליגה בו נטל השחקן חלק באופן רגיל".

דניאל מסכם את תלונתו וכותב: "רופא הנבחרת הזמין את השחקן להבדק על ידו ביום ראשון בבוקר - שזה היה מועד הזמן האפשרי הקרוב ביותר. בתשובה קבל הודעה מרופא חולון שהשחקן מיועד להמריא באותו ערב לארצות הברית - לאחר משחק הליגה. התקיימה שיחה נוספת בשעות הערב ביני לבין רועי דבורה בה הוא בישר לי שהשחקן נוסע למרות שהוסבר לו שחובה עליו להתייצב והוא עלול להיענש במידה ולא יגיע".

שחקן הפועל חולון טי ג'יי קליין. ברני ארדוב
טי ג'יי קליין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully