וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לנבחרת ישראל: טוקו שנגליה ומאט ג'נינג יחסרו לגאורגיה בשני

2.12.2018 / 8:05

כוכבי היריבה לא שוחררו על ידי באסקוניה, למרות נסיונות השכנוע של האיגוד הגאורגי. זלמנסון: "נצטרך לעשות מאמץ עילאי"

קובי אליהו

נבחרת ישראל יצאה הבוקר (ראשון) לטביליסי לקראת המשחק מחר נגד גאורגיה במוקדמות אליפות העולם (17:00, ספורט 5). כזכור, אמש לאחר 24 שעות של חוסר ודאות, הגיעו ראשי איגוד הכדורסל להסכמות מול ראשי מכבי תל אביב לפיהם ג'ייק כהן, ג'ון דיברתולומאו, יובל זוסמן ונמרוד לוי ייצאו עם הנבחרת ויחזרו בטיסה מוקדמת יותר, כך שהסגל של הנבחרת לא נפגע. למרות זאת, הנבחרת ערכה אמש אימון בסגל חסר ללא שחקני האלופה. מי שלא יצא עם הנבחרת הוא בר טימור הפצוע, ואת מקומו יתפסו יפתח זיו ונתנאל ארצי, שאחד מהם יתלבש.

"אני שמח שכולם נוסעים איתנו", אמר הסנטר עידן זלמנסון. "אני רוצה להאמין שנגיע באותה גישה, שנהיה הכי אגרסיביים שאנחנו יכולים בתור נבחרת. גם סרביה נבחרת מאוד גדולה וחזקה, אנחנו נצטרך להילחם בצבע ולתת אקסטרות, מאמץ עילאי נצטרך שם, וזה מה שנעשה".

הבשורה הגדולה לנבחרת: כוכב גאורגיה טוקו שנגליה והמתאזרח מאט ג'נינג לא יהיו בסגל לקראת ישראל. השניים לא שוחררו מסגל באסקוניה למשחק, למרות נסיונות השכנוע של האיגוד הגאורגי. לגאורגיה יש סיכוי קטן לעלות עדיין לאליפות העולם, והיא תצטרך לנצח את כל משחקיה, ולקוות שסרביה תפסיד לפחות שניים משלושת משחקיה.

טוקו שנגליה נבחרת גאורגיה יובל זוסמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
כאב ראש אחד פחות לקטש וזוסמן. שנגליה במפגש הקודם/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully