וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רגוע בריאל מדריד גם אחרי הניצחון על ולנסיה: סולארי ממשיך לייבש את הכוכבים

בייל שלא כבש כבר עשרה משחקי ליגה ירד מתוסכל לספסל, איסקו שוב בקושי קיבל קרדיט וסולארי בשלו: "לא רוצה להתעסק בשחקנים בודדים"

מאמן ריאל מדריד סנטיאגו סולארי. רויטרס
"מעדיף להתעסק בקבוצה ובדברים חיוביים". סנטיאגו סולארי/רויטרס

ריאל מדריד שבה אמש (שבת) למסלול הניצחונות בליגה הספרדית אחרי שגברה 0:2 על ולנסיה משערים של דניאל ואס (עצמי) ולוקאס ואסקס. הבלאנקוס, למרות פתיחת עונה איומה, נהנים מליגה ספרדית שונה ממה שראינו בשנים האחרונות, ונמצאים בפיגור של שלוש נקודות בלבד מהפסגה.

סנטיאגו סולארי אמר לאחר המשחק: "על מנת לנצח יריבה מוכשרת וקשוחה כמו ולנסיה, שגם התגוננה היטב, אתה חייב לשחק נהדר. במחצית השנייה הם לחצו אותנו, שזה טבעי, אבל גם לקחו סיכונים ואנחנו היינו מספיק חכמים כדי לנצל את זה".

גארת' בייל עלה ב-11 אך הוחלף בשלב מוקדם במחצית השנייה וירד מתוסכל לספסל, אחרי שהציג משחק פושר. הוולשי שהרבה ציפיות הועמסו עליו לאחר עזיבתו של רונאלדו, לא עומד בלחץ וחווה בצורת ארוכה של עשרה משחקי ליגה בהם הוא לא כבש - הרצף הארוך ביותר שלו מאז הגיע למדריד. סולארי התייחס אליו: "הוא היה עייף, כמה פעולות שלו לקראת החילוף כבר לא היו טובות. עד אז, הוא הקריב הרבה למען הקבוצה, התאמץ והיה טוב. ובכל זאת, אני מעדיף להתייחס לכל הקבוצה שהציגה משחק שלם מאשר לשחקנים בודדים". כשנשאל על איסקו, שקיבל 10 דקות בלבד לאחר שמול רומא בליגת האלופות כלל לא נכלל בסגל, אמר: "אמרתו לו להיות החלטי במשחק המעבר, והוא אכן עשה את זה".

עוד הוסיף סולארי: "השחקנים הצעירים הם העתיד אבל גם ההווה שלנו. חשוב ששחקני קבוצת הנוער יראו שאפשר לדפוק על דלת הקבוצה הבוגרת ולהשפיע".

עוד בנושא

ריאל מדריד גברה בקושי 0:2 על ולנסיה וטיפסה למקום החמישי
לא מרוצה: קיילור נבאס שבר שתיקה וביקר את סנטיאגו סולארי
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

דני קרבחאל, המצטיין בשורות ריאל ומי ש"בישל" את השער העצמי לואס, אמר: "אני רוצה לברך את השחקנים הצעירים, יורנטה, רגילון וואלוורדה שהיו נהדרים. גם לטיבו קורטואה מגיעות מחמאות על מספר הצלות אדירות, אבל זה לא חדש לאף אחד שהוא שוער ברמה עולמית".

קורטואה נתן הופעה גדולה, כשהשיא שלה היה עצירה פנטסטית למישי בטשואיי שפגעה בראשו של השוער הבלגי. מצלמות הטלוויזיה תפסו את השוער רגע לאחר ההצלה, הפנים שלו - תרתי משמע - אמרו הכל.

עוד באותו נושא

ראשון בספרד: האקסית תקלקל את המשחק ה-400 של ארנסטו ואלוורדה?

לכתבה המלאה

הפנים של קורטואה אחרי ההצלה לכדור של בטשואיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully