וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר שיאים משנות ה-50: איטליה מתמוגגת מכריסטיאנו רונאלדו

הפורטוגלי עלה לעשרה שערים ב-14 משחקים, הראשון לעשות זאת מאז עונת 57/58. אלגרי מרוצה מיובנטוס: "חבורה של גברים"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
לא מפסיק לנתץ שיאים. כריסטיאנו רונאלדו בפוזה אופיינית/רויטרס

הסרייה A ייחלה גם העונה לתחרות אמיתית, לרנסנס של אינטר ומילאן, למאבק אמיתי על האליפות - אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. יובנטוס ניצבת בפסגה עם פער של 11 נקודות על פני נאפולי השנייה, שתפגוש את אטאלנטה בשני (21:30, ONE2) והסיבוב הראשון עוד לא הגיע לקיצו.

אמש (שבת) בעוד תצוגה של דומיננטיות שחורה-לבנה, הגברת הזקנה טיאטאה את פיורנטינה בארטמיו פרנקי 0:3, במשחק סולידי לחלוטין. כריסטיאנו רונאלדו המשיך לשבור שיאים והרכבת היובנטינית המשיכה בדהרה שלה.

"המשחק לא היה פשוט, הבחורים היו נהדרים", סיכם בסיום המשחק מאסימיליאנו אלגרי מאמן יובה. "בתחילת המשחק לא שמרנו על ריכוז ולא היינו מספיק דינמיים, השער החזיר אותנו לשליטה. יכולנו אמנם לכבוש את השער השני גם מוקדם יותר, אבל במגרש בפירנצה אי אפשר להתלונן על תוצאה כזאת".

אז מה הסוד של יובנטוס הנוכחית? לאלגרי אין ספקות: "מדובר בחבורה של גברים ווינרים עם הרבה מאוד אופי. הרצון לנצח הוא זה שעושה את ההבדל. כדי להשיג את היעדים שהצבנו לעצמנו צריך לשמור על צניעות והשקעה, לגבור על היריבים גם מנטלית וגם פיזית".

כובש השער השני, ג'ורג'ו קייליני, הוסיף: "היינו טובים, על אף שבהתחלה התקשנו מול הלחץ שלהם. עומד בפנינו חודש לא פשוט, צריך להתקדם ממשחק למשחק. חשוב לסגור את שלב הבתים בליגת האלופות בצורה חיובית ומשם נמשיך הלאה".

עוד בנושא

יובנטסו הביסה את פיורנטינה 0:3 בארטמיו פרנקי
אשתו של איקרדי: "כדי לזכות בכדור הזהב הוא יצטרך לעבור קבוצה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

שחקן יובנטוס, ג'ורג'ו קייליני. רויטרס
קפטן, בלם, כובש. קייליני/רויטרס

מספרים

* כריסטיאנו רונאלדו הגיע לעשרה שערים תוך 14 משחקי ליגה, הראשון לעשות זאת ביובנטוס מאז ג'ון צ'ארלס ב-1957/58. לזה הוסיף עד כה גם שישה בישולים.

* השער אמש סגר לפורטוגלי סרייה של חמישה משחקי ליגה רצופים בהם הוא כובש, השלישי לעשות זאת בסרייה A במאה הנוכחית, אחרי גונסאלו היגואין ודויד טרזגה

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד גברה 0:2 על ולנסיה וטיפסה למקום החמישי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully