וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "יש 700 סוכנים ביציע ואז מרוב שאתה רוצה - לא יוצא"

1.12.2018 / 18:10

מאמן בני יהודה התייחס ליכולת של ירדן שועה בהפסד לבני סכנין: "הוא לא היה טוב, זה קורה. כנראה שהפגרה לא עשתה לנו טוב". תורג'מן: "גאה בשחקנים"

ירדן שועה שחקן בני יהודה. קובי אליהו
רצה יותר מדי? ירדן שועה/קובי אליהו

כמו את הקדנציה שלו במ.ס. אשדוד, גם את זו בבני סכנין פתח עמיר תורג'מן עם ניצחון על בני יהודה. המאמן החדש קיבל שער מכריע משלומי אזולאי (25) וחגג 0:1 במושבה, כשהכתומים הפסידו לראשונה אחרי תשעה מחזורים ויוסי אבוקסיס נוצח לראשונה בידי האקסית שלו. ירדן שועה לא הצליח להרשים לעיני סקאוטים שבאו לראותו, בין היתר מוויטסה ההולנדית.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
שלומי אזולאי העניק לבני סכנין 0:1 בחוץ על בני יהודה
"אחרי כמה ימים בבני יהודה אמרתי לאבוקסיס 'וואו, יש פה משהו'": קרלוס קוויאר בראיון

עמיר תורג'מן מאמן בני כנין. קובי אליהו
השחקנים הוכיחו שהם ראויים. עמיר תורג'מן/קובי אליהו

מאמן בני סכנין עמיר תורג'מן: "לא היה קל, שיחקנו נגד קבוצה מצוינת ומאומנת מאוד. במחצית הראשונה היינו טובים, בשנייה לא היינו מספיק רגועים. הגענו למצבים ויכולנו לגמור את המשחק. אני גאה בשחקנים שהפנימו בעשרה ימים את מה שניסיתי להסביר. אני גאה בהם. הכי חשוב זו הדרך, משחק אחד לא אומר כלום. צריך לראות את העבודה לאורך זמן ואז נבסס את עצמנו. ניצחון ראשון זה חשוב, אבל יש לנו מכבי חיפה ביום שלישי. בעשרת הימים האחרונים עבדנו על העמידה הנכונה על המגרש. יש לנו עוד הרבה עבודה. אנחנו עם הפנים קדימה לשבוע לא קל. אני תמיד הולך עם מי שמגיע לו לשחק ומה שנכון לקבוצה בלבד. השחקנים הוכיחו שהם ראויים".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס: "היו לנו כמה מצבים של 100% והחמצנו, לא יותר מדי, אבל היו. זה היה משחק לא טוב שלנו, הרבה שחקנים היו פחות טובים, אבל זה קורה. החזרה מהפגרה כנראה עשתה לנו לא טוב. זה חלק מהמשחק וצריך לדעת להתאושש מזה. כמובן שאני קונה עוד רצף ללא הפסדים, בכל הרצף הזה שיחקנו טוב ונראינו טוב. לפעמים אתה רוצה יותר מדי ויש 700 סוכנים ביציע ואז מרוב שאתה רוצה - לא יוצא. נחבק את השחקנים ונתכונן ליום שלישי. לירדן שועה היה משחק לא טוב, זה קורה, הוא שחקן צעיר. חבל על המשחק הזה כי היינו צריכים להיראות יותר טוב. היה משחק לא טוב להרבה שחקנים בחלק הקדמי".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:1 את בני יהודה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully