וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו מתגעגעת לפארקר וג'ינובילי, גרג פופוביץ' לקח אחריות

הספרס שוב התפרקו וירדו למקום ה-14 במערב. מילס הודה: "עם טימי, טוני ומאנו זה היה פשוט". המאמן: "אני חייב לעשות עבודה טובה יותר"

גרג פופוביץ' סן אנטוניו. AP
מהתקופות הגרועות שלו ב-22 שנים בתפקיד. גרג פופוביץ'/AP

11 משחקים נערכו בליל שישי העמוס ב-NBA, כשמכולם בלטה בעיקר חולשתה של סן אנטוניו שאחרי שחטפה מפלה של 39 הפרש מול מינסוטה, הובסה הלילה בביתה ב-31 הפרש מול יוסטון. גרג פופוביץ', שהוביל שושלת נפלאה לאליפויות, חווה את הפסד הבית הגדול ביותר שלו מאז שמונה למאמן וחמור מכך, הקבוצה שלו ירדה כבר למקום ה-14 במערב.

ההפסד 136:105 ליוסטון, היה המשחק הרביעי העונה שבו הקבוצה סופגת לפחות 135 נקודות, נתן עגום שפופוביץ' חווה רק פעמיים בכל הקדנציה שלו עד העונה הזו. פופוביץ', שבדרך כלל נראה מבודח בראיונות שאחרי המשחקים, נראה הפעם חמור סבר ומודאג. ואפשר להבין אותו, המאמן האגדי קבע סטנדרטים גבוהים מאוד ב-22 שנים שהוא בתפקיד וכעת הוא חווה סוג של שפל שמגיע בעידן שאחרי טוני פארקר ומאנו ג'ינובילי.

עוד בנושא:

בפעם השנייה ברציפות: סן אנטוניו הובסה במעל 30 הפרש

דמאר דרוזן סן אנטוניו. AP
הטרייד שלו בינתיים לא מצדיק את עצמו. דמאר דרוזן נחסם/AP

"אנחנו מבולבלים מאוד בהתקפה, ויש לי אחריות גדולה בכך", אמר בסיום גרג פופוביץ', "אני חייב לעשות עבודה יותר טובה. מבחינה הגנתית אנחנו צריכים להתאמץ ולהיות חכמים יותר, יש לנו הרבה עבודה לעשות".

דמאר דרוזן, שהגיע לקבוצה בטרייד עם קוואי לאונרד, הודה: "זה תמיד מתחיל בהגנה. אנחנו חייבים להשתפר, נתנו ליוסטון יותר מדי חופש, היינו חשופים לגמרי. התסכול שלנו נובע מההפסד הגבוה, אבל אין שום סיכוי שנישבר או משהו כזה".

אחרי שנפרדו מטוני פארקר שעבר לשארלוט והפרישה של מאנו ג'ינובילי, הספרס בנו קבוצה חדשה כמעט לגמרי בקיץ עם תשעה שחקנים חדשים. "יש לנו כמה שחקנים חדשים שלומדים את השיטה", הוסיף פאטי מילס אחד השחקנים הוותיקים של הספרס, "זה קל ללמד שחקן או שניים חדשים, אבל כשיש לך כל כך הרבה שחקנים חדשים ואתה צריך ללמד אותם תרגילי התקפה, זה קשה. כשטימי (דאנקן), טוני ומאנו היו פה, זה היה הרבה יותר קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully