וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות סרטון אלים: קארים האנט הושעה ע"י ה-NFL, ומיד שוחרר מהצ'יפס

רשת TMZ חשפה סרטון מהתקרית בפברואר, בו נראה כוכב קנזס סיטי חובט ובועט באישה במסדרון של מלון בקליבלנד. בעקבות הסרטון, הליגה השעתה את האנט מכל פעילות והקבוצה מיד הודיעה על פרידה ממנו בטענה כי שיקר לה

קארים האנט קנזס סיטי צ'יפס. AP
סרטון מטריד מאוד. האנט/AP

שערורייה חדשה ב-NFL: כוכב קנזס סיטי צ'יפס, קארים האנט, שוחרר הלילה (בין שישי לשבת) מהקבוצה, זאת לאחר שרשת TMZ פרסמה ביום שישי סרטון מהתקרית בה היה מעורב השחקן בחודש פברואר האחרון. בסרטון, נראה האנט חובט ובועט באישה במסדרון של מלון בקליבלנד.

השחרור של האנט הגיע דקות ספורות לאחר שהליגה הודיעה כי היא מציבה אותו ב-exempt list של הקומישינר ולמעשה משעה אותו מכל פעילות. ב-NFL החלו בחקירת המקרה כבר לאחר שהוא אירע, אך כעת, עם פרסום הסרטון המטריד, פנו לצעדים קיצוניים יותר והאנט לא יורשה להתאמן, לשחק או אפילו להגיע למשחקים כל עוד הוא נמצא ברשימה המדוברת: "נבחן את המידע החדש שנחשף לציבור היום", נמסר מטעם הליגה. על פי אדם שפטר מ-ESPN, הליגה ניסתה בכמה מקרים להשיג את הסרטון המדובר, ללא הצלחה, עד שהוא התפרסם ב-TMZ.

כאמור, בקנזס סיטי לא חיכו יותר מדי והגיבו עם החלטה להיפרד מאחד השחקנים הטובים ביותר שלהם בשנתיים האחרונות: "מוקדם יותר השנה קיבלנו מידע על תקרית שכללה את הרץ האחורי שלנו קארים האנט", נמסר בהודעת המועדון, "כאשר התקבל המידע ההוא, הליגה ורשויות אכיפת החוק פתחו בחקירת האירוע. חלק מאנשי הנהלת המועדון שלנו שוחחו ישירות עם קארים והוא לא אמר את האמת במהלך השיחות הללו. הווידיאו ששוחרר היום מאשר את העובדה הזו. אנחנו משחררים את קארים מיידית".

התקרית האלימה התחוללה כאמור לפני קרוב לשנה. בסרטון, האנט, שהחזיק בדירה באותו מלון בקליבלנד, נראה מתווכח עם האישה ואף דוחף אותה קלות, בעוד היא סוטרת לו. לאחר שהשניים מופרדים זה מזה על ידי כמה אנשים, האנט נעלם לתוך המסדרון, אך לפתע חוזר ומסתער. הוא דוחף גבר אחר, שבתורו נופל על האישה וזו סופגת מכה עזה בפניה. לאחר מכן, האנט מתקרב אליה ובועט ברגלה.

עד ראייה שהיה במקום טען בפני החוקרים כי התקרית החלה לאחר שאותה אישה כינתה את האנט "כושי" וסירבה לעזוב את המקום, בעוד האישה עצמה טענה כי המהומה החלה כאשר היא סירבה לקיים יחסי מין עם אחד מחבריו של השחקן. שוטרים הוזעקו למקום, אך לא ביצעו מעצרים ואף תלונה לא הוגשה.

עבור האנט בן ה-23 זו ההסתבכות השנייה, לאחר שבעבר הואשם כי חבט בפניו של אדם אחר. הרץ האחורי כיכב עד כה בשתי עונותיו הראשונות בליגה, עם 2,151 יארד ו-15 טאצ'דאונים בשתי הופעות במדי הצ'יפס, שישחקו ביום ראשון מול אוקלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully