וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בהצגה של לנדסברג: "כבוד עצום ללבוש את המדים של אוסטריה"

הפספוס של הנבחרת? המתאזרח הישראלי המטיר 49 נקודות בבכורה נגד בריטניה, מאמנו התמוגג: "לא פעם ראשונה שהוא מתפוצץ"

כל הנקודות של לנדסברג

סילבן לנדסברג יכול היה להיות בנבחרת ישראל, אבל במקום לחזק אותה במשחק הקשה היום (שישי, 14:00, ספורט 5) מול סרביה, הוא ערך אמש הופעת בכורה חלומית במדי נבחרת אוסטריה במוקדמות יורובאסקט 2021.

האמריקאי בעל האזרחות הישראלית, שכיכב במכבי חיפה ולאחר מכן עבר למכבי תל אביב ולא הצליח להטביע בה חותם, הגיע יחד עם נבחרתו החדשה לבריטניה ואמלל את היריבה לחלוטין. הוא צלף 40 נקודות במחצית הראשונה (25 ברבע השני לבדו), וניצל את הגארבג' טיים שנוצר בזכותו כדי לנוח במחצית השנייה.

בסופו של דבר הוא סיים עם 49 נקודות כולל 15 מ-27 מהשדה ו-5 מ-11 מהשלוש ב-35 דקות בלבד, והצעיד את אוסטריה לניצחון חשוב 82:96.

"זה היה המשחק הראשון שלי בנבחרת, וזה כבוד עצום", אמר לנדסברג בסיום. "אני מאושר להיות כאן. כולם באו בגישה נהדרת. כולנו עובדים למען אותה מטרה וכולנו עובדים קשה. זה ניצחון גדול, ונקווה שנוכל להמשיך במומנטום הזה".

מאמן אוסטריה מייקל קופין התמוגג מלנדסברג ואמר: "זו הייתה חתיכת הופעת בכורה, אבל זו לא הפעם הראשונה שהוא מתפוצץ ככה. אם אני לא טועה, הוא קלע 48 נקודות נגד ברצלונה בליגה הספרדית, כך שידענו שיש לו את זה. מרגע שהצטרף אלינו הוא התאקלם מבחינה תרבותית וחברתית, הוא מסתדר מצוין עם שאר השחקנים וגם איתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully